Welk horloge draag jij op vakantie?

Wederom getwijfeld of de Black Bay 58 mee ging op vakantie… Het is toch weer de Explorer geworden :greece::grin:

23 likes

De hoogtemeter, thermometer en de lage prijs maken het een ideale vakantie beater.

15 likes

Gewoon een baby blauw vijfje.

3 likes

5000 meter hoog in Noord India, knap werk. Geen hoogteziekte? Is het echt 24 graden? :+1: :ok_hand:

2 likes

Vermoed dat dat op dezelfde manier werkt als m’n T-touch. Om de temperatuur nauwkeurig te meten moet je het horloge afdoen en wegleggen. Na een half uurtje ofzo heeft hij wel ongeveer de temperatuur van de omgeving aangenomen.

1 like

In het verleden zijn dit m’n slachtoffers op vakantie geweest. Geen van allen heb ik ondertussen meer. Misschien voor dit jaar maar wat nieuws scoren.

9 likes

arme poes…

5 likes

:rofl:

Begonnen in Shimla en langzamerhand hoger gereden richting Leh, op de motor. Je merkt het wel maar je lichaam kan dan langzaam wennen. Zelfs dan is 15-20 minuten wel genoeg op 5000m en moet je weer richting vallei. De temperatuur is inderdaad lager, er ligt nog sneeuw. Je moet hem afdoen voor een nauwkeurige meting. ‘s Ochtends in de tent kun je zien hoe koud het is….

4 likes

7 likes

17 likes

Lijkt me een geweldige ervaring. Ik ben wel in India geweest, maar niet in het noorden. :+1:

Dit jaar deze 4:

16 likes

Nog een beetje in dubio. Neem in ieder geval twee horloges mee. Eén waar ik wat minder voorzichtig mee ben.
Dat wordt één van deze drie.

Daarnaast een “net” horloge. Als er niets anders voor in de plaat is tegen die tijd één van deze drie.

13 likes

Sow dan. Wat een knaller

1 like

Per vakantie vlak voor vertrek definitieve besluitvorming.

Spanje Sinn, Tudor en/of dresswatch
Portugal Tudor
Frankrijk Yema en Tudor
Denemarken Tudor
Duitsland Sinn maar ook Tudor
België Tudor vooral
Zwitserland Tudor
Zweden Tudor.

Dit was het zo’n beetje de afgelopen vier jaar.
Conclusie: Tudor BB58 925 staat op 1. :100: GADA.

8 likes

Show de 925 maar even John?

Ok.

23 likes

Komende zomer is het of de Pepsi of de nog te ontvangen limited hfle squale! Trouwens wel zin in de zomer zeg :sunglasses:

18 likes