Welk horloge draag jij op vakantie?

Rubber is heerlijk bij het zwemmen maar met warmte vind ik het toch niet comfortabel. Uiteindelijk gekozen in deze vakantie week voor staal.

Draagt toch lekker zo’n relatief platte skindiver. Een simpel quartz model. Je zou haast doorsparen voor een sub…

10 likes

Nieuw gekocht, maar is nu al terug bij de dealer, werd gelijk netjes opgepakt.

1 like

Had er twee meegenomen


12 likes

Mijn alpina GMT is wel favoriet. Lekker makkelijke grab’n go. Dual time en niet te groot verlies als men het slecht met toeristen voor heeft.

Ook altijd mijn casio pathfinder mee, waterproof, hoogtemeter, barometer en bots 'n knots proof.
Al meer dan 13 jaar mijn trouwe vakantiemaatje


a66bcdf0d3c531f39875b0c8645d444549f68029_1_690x388

8 likes

Hemelvaart weekend in Wenen

22 likes

Mijn watchroll gaat altijd mee, als we wat langer weg zijn.
Deze 5 heb ik nu gekozen, in grote lijnen:
Tsuyosa als de zon schijnt,
Glashütte op restaurant,
Sarb en Méraud tijdens uitstapjes,
Pelagos voor al de rest

15 likes

Of een Casio retro of een G-Shock. Lekker lichtgewicht, leuk en kan tegen een stootje.

11 likes

Ben altijd vrij actief op vakantie en val nog wel eens. Nu maar besloten 2 goedkopere mee te nemen.


5 likes


Deze maakt een redelijke kans.

14 likes

Neem deze mee.
Zoals andere al aangeven, op een comfortable MN strap

Eens kijken of de buitenlandse lucht iets anders doet met het brons :sweat_smile:

5 likes

Ik twijfel altijd, ga ik voor “safe” en neem ik een goedkoper horloge mee en kan je met een gerust hart overal lopen, of maak ik mij te druk en valt bijvoorbeeld een Tudor mensen niet eens op…

Ga je op een terrasje aan Garda zitten of lallend over het Ramblas rollen? Ga je naar Ameland of Bucarest?

Ik maak mezelf meestal te druk. Behalve mijn ‘klokkenmaatjes’ kijkt nagenoeg niemand naar mijn pols.

2 likes

Is dat de opzet dan? Ik draag mijn horloges los van status of gezien worden, voornamelijk omdat ik het mij een goed gevoel geeft en ik blij wordt van een mooi horloge dragen. :smiley:

2 likes

Tenzij ik m al verpats voor de vakantie maakt de seiko spb381 een goeie kans.

Anders is de skx mijn fallback optie.

Precies dit. En status? Ha! Ik ben die lompenboer die in NL in een door de zon verweerde rode rammelbak van voor het millenium rondtuft. (= Meer geld voor de hobbie :wink:) Nee daar mogen anderen zich druk om maken.

Maar soms spreek je iemand die hetzelfde virus heeft en dan wordt er serieus gekeken.

Wat ik bedoel te zeggen is dat er ‘nagenoeg’ niemand op straat naar je horloge kijkt. Dus lekker dragen op vakantie. Voel je je goed ook.

3 likes

Klopt! :muscle:

Wat een ander er van vindt doet er sowieso niet toe :sweat_smile:. Het gaat meer om welk horloge je veilig kan dragen, we kennen allemaal de verhalen uit Londen en ik ga liever niet met een kale pols naar huis. Aan de andere kant lopen de meningen hier ook over uit een wat nou wel en niet zonder zorgen gedragen kan worden.

1 like

Mijn (late) mei vakantie selectie

3 likes

11 likes

Deze gaat binnenkort mee naar omgeving Malaga.

Evt een natotje mee om af te kunnen wisselen.

12 likes