Ik heb er drie mee. Één van deze is de Seiko SPB143
Ik zou hem in Palma lekker afdoen
Echt
Snap überhaupt niet waarom je een Rolex mee op vakantie neemt met allerlei risico’s van dien terwijl er zo veel mooie horloges zijn die je zonder problemen en zorgen tijdens je vakantie kunt meenemen en dragen. Mijn vakantiegevoel begint altijd met de Casio, SKX of Mido om de pols. Al het andere blijft lekker safe thuis in de kluis, lekker onbezorgd aan de vakantie beginnen.
Exact
Dat ligt er natuurlijk wel aan waar je naartoe gaat. Ga je naar Londen, Caracas of Medellín zou ik mijn dure horloges inderdaad beter thuis laten.
Ga je op stedentrip naar San Francisco, Tokyo of Dubai ofzo zou ik me niet druk maken.
Yep vandaar dat de squale hfle waarschijnlijk meegaat
Fearsome threesome
OrieOriënt Mako XL is tien jaar oud en “shits all over” de twee Seiko’s qua accuratesse. Met name de Spb143 is shit
Waarom niet? Ik draag mijn Rolex 24/7, daar is het tenslotte voor gemaakt. Qua veiligheid, maak ik mijzelf ook niet zo druk. Mocht het ooit voorkomen dat ze mij proberen te beroven, geef ik mijn Rolex gewoon mee. Ik ben verzekerd en ga de held niet uithangen voor een paar centen.
Geniet van je vakantie en vooral van je Rolex
Wat een kanon!!
Verschil moet er ziijn Arjen.
Geniet van je vakantie in Catalonië.
Mijne blijven in de kluis.
Daarom kan ik ze waarschijnlijk beter verkopen
Deze is fantastisch in de zon maar ook de avond en kan ook lekker mee zwembad overdag en savonds tijdens eten staat ie ook prima😉
interessante ballon op foto 2
Deze was van de week mee naar de Spa en sinds het bain carbogazeux glimt Monsieur Neuf cent vingt-cinq weer als nieuw.