Welk horloge draag jij op vakantie?

Dat is inderdaad zonde….
Ik draag mijn 126333 24/7 en mijn 16622 draagt mijn vrouw de laatste tijd.

Foto: Lekker richting vakantie met de DJ om de pols etend bij de maccie​:joy::hamburger::sunny::sun_with_face:

11 likes

Mooie kleur g shock :heart_eyes:

1 like

12 likes

Vandaag in Carthago!

15 likes

Mijn moonswatch mission to the moon met een aftermarket nato strap.
Die is aangenamer in het warme weer en makkelijk verstelbaar bij jet uitzetten van mijn armen.

Deze gaat dus mee naar citytrips en wateractiviteiten deze zomer.
Ook al staat de moonswatch niet bekend voor zijn onderwater capaciteiten!

Heeft iemand ervaringen met moonswatches en water?? Laat maar weten!

Hier is een foto van het horloge:

6 likes

Avondwissel: Le Forban Malouine

12 likes

Het zit er al weer op…

10 likes

Afgelopen weken op vakantie voornamelijk deze Squale, heel soms afgewisseld met de CW Twelve. Vakantie zit er bijna op….

12 likes

Prachtige Squale Ernst

1 like

Haha!

Ik geef m’n Rolex gewoon mee zegt ie… :joy:

Ik denk dat je postuur in combinatie met de decoratie’s wel voor een heroverweging zorgen bij het dievengilde. :+1:

Misschien een onterechte conclusie, maar zo werkt t wel.

5 likes

Recentelijk de Mido om de pols geslingerd voor een stedentripje naar Servilla …… Ideale reisklok; 80 uur gangreserve, 200 meter waterdicht en GMT. Doet alles wat het moet doen en trekt geen mensen met verkeerde bedoelingen aan. Lekker zorgeloos op reis.

9 likes

Hahahahaha ja die van jou jatten ze niet :rofl:

3 likes

5 likes

Ik begrijp wat je bedoelt, maar een wapen op mijn hoofd of een Rolex afstaan is de keuze snel gemaakt.

Ik ga never de held uit hangen voor materie, wel voor mijn gezin.

Hoop dat iedereen van zijn of haar horloge kan genieten in goede gezondheid deze vakantie periode :sun_with_face::sunny::hamburger::shrimp::eyeglasses::sunglasses:

Cheers Rob

9 likes

Ja tuurlijk.
Snap ik in zo’n situatie. :+1:

1 like

Heb deze twee mee…

20 likes

Thanks! Ik heb even moeten zoeken naar de kleur dit ik het beste vond staand maar dit is de duidelijke winnaar

1 like

Kak, deze is toch weer gevlogen voordat de vakantie begon. De BB36 gaat gewoon mee:

6 likes

Een Nautica A3719 die inmiddels 14 jaar oud is schat ik in, maar onverwoestbaar is gebleken. Een bonk RVS met saffierglas en een Miyota uurwerkje. Zwembaden, 38°C, overal tegenaan stoten het deert het ding niks. Veel bang for the buck voor destijds €239,-

3 likes

18 likes