Welk horloge draag jij op vakantie?

17 likes

Ik heb er 3 mee :sweat_smile:

Deze had ik als eerste om … zomers wit :blush:

4 likes

De set voor deze vakantie! Prince DD op nato voor alledaags gebruik en voor wanneer ik kwijt ben welke dag het is. Seiko tank om onbezorgd uiteten te kunnen. :sunglasses:

8 likes

Die seiko straalt zo veel meer uit dan hij kost…

1 like

11 likes

Als relatief nieuweling in deze hobby is het toch gewoon weer de G-Shock geworden. Had nog wel een leuke houder gekocht om een 2e mee te nemen, maar uiteindelijk toch besloten voor het onbezorgde gevoel te gaan.

7 likes

Echt een heerlijk ding. Kost volgens mij €120 als je er een paar ING rentepunten bij gooit en draagt heerlijk! M’n Cartier draag ik met veel liefde en plezier, maar op vakantie vind ik de SWR052P1 ideaal om mee uiteten te gaan. Zeker als ik verwacht enkele drankjes te drinken :yum:

Proost :wine_glass:

Overdag, G-Shock, voor zwemmen en suppen.
Avond, Squale HFLE en Omega Electric Blue.

12 likes

Tag Heuer om zijn waterdichtheid en lume en mijn IWC voor mijn bezoek aan IWC in Schaffhausen :wink:

11 likes

Deze duikert. Kan tegen eeen stootje, waterdicht en nooit een lege batterij. En oogt sportief.

11 likes

Dit is de tweede van 3. Bij temperatuur van 33graden toch eventjes van de pols.

7 likes

De strand foto miste nog, dus toch nog even een foto :slight_smile:

9 likes

Heb mijn horloges voor de vakantie net ingepakt. Ook op vakantie wissel ik graag af.

11 likes

Op de camping in Italië

7 likes

Minder warm in de baai van Rosas dan gisteren :es:

5 likes

Die andere

4 likes

Vandaag de Yema Urban Field, met bubbels en viooltjeslikeur en een klassieker van Evelyn Waugh.

12 likes

Daar zit ik ook! Camping Rodas.

1 like

De derde van 3. Gekocht 2weken geleden en nu voor de eerste keer aan de pols. Groeten vanuit Rosas!

7 likes

Bij de kathedraal van Reims. Nog een Nederlander in Reims op een terras gespot met een Panerai, geen idee of hij lid is van het forum…

10 likes