Welk horloge draag jij op vakantie?

Deze…en…

…deze mee. Beiden waterdicht genoeg en met meerdere banden.

Groeten
Rutger

21 likes

Deze… weeral.
Zit nog in de honeymoon fase van de nieuwe band.

7 likes

Heerlijk horloge om in de vakantie te dragen. Geen zorgen om beschadigingen bij kanoën, klimmen of om in het zwembad te springen.

11 likes

Draagt prettig🛫

19 likes

Deze kan ook prima in Cannes…

Heerlijke duiker!

#veriwatch

9 likes

Wat mij betreft de mooiste zeemeester.
Besef net dat de bezel wel wat van die van m’n junghans heeft.

1 like

26 likes

Iemand nog een mooie tip voor een leuke duiker met bescheiden formaat (liefst 40mm of kleiner, maar tot 42mm max) en een bescheiden prijs (<250€, maar hoe goedkoper hoe beter). Lichte voorkeur voor kwarts.

Ik heb nooit wat met duikers gehad, maar het begint me nu dankzij het forum (jullie worden bedankt…) toch te trekken.

Qua stijl vind ik de Seikos SPB143J1 of bijvoorbeeld de SNE573P1 leuk, maar het budget is even beperkt in verband met een bruiloft, een kind, en een huis in het afgelopen jaar en een maand richting Z.O. Azië in september… (horloge is bedoeld voor die laatste).

Ik laat me graag verrassen! Dank jullie wel alvast.

2 likes

Zie letterlijk twee posts boven de jouwe :wink:

1 like

Ah daar zie ik hem. Mooi horloge!

17 likes

Helemaal vergeten…

Deze voor het eerst om gehad in het buitenland :de:

Was ook de eerste “vakantie” sinds ik het horloge in bezit heb (02-06-2024).

Volgende vakantie nog niet geboekt, weet ook nog niet welke van de drie er om de pols gaat :thinking:

18 likes

![IMG_8705|375x500](upload://mTEjBPBPqemGmOSEVNc3lATtxN3.jpegD

Mijn seiko srpd63k1 (met strapcode jubilee) is mijn standaard recreatieve/vakantie horloge de afgelopen drie jaar. Kan tegen een stootje en ik blijf me verbazen over de afwerking en kwaliteit van deze 5. Foto is van gister vanuit Belgisch Luxemburg. Fijne vakantie :sunny:

1 like

13 likes

In Keulen, nu eens niet bij de Dom, maar bij de romaanse tegenhanger, Gross Sankt Martin

11 likes

17 likes

Vakantie in eigen tuin

7 likes

Paar dagen geleden in de Andamaanse Zee - helaas net weer terug…

17 likes

Seiko land, Thailand

1 like

Zeker!
Deze daar ook opgepikt!

12 likes