Deze, welke ik van mijn zoon kado heb gekregen.
draagt wel comfortabel eigenlijk, ook in de hitte hier.
Deze, welke ik van mijn zoon kado heb gekregen.
Bedankt Stefan, dat ga ik eens onderzoeken. Ken je toevallig de referentie? Thanks!
Waanzinnig
Jammer dattie niet in titanium is, met die chemicaliën…
Haha, ik ben duiker-noob. Vond ze lange tijd allemaal afzichtelijk totdat ineens het kwartje valt na (te) veel HF
Ik stel de vraag hier ook nog een keer? Ik ben erg huiverig voor zandstranden met horloges, is dit herkenbaar? De Apple Watch Ultra gaat overigens wel probleemloos overal mee naar toe maar zand en horloges, ik vind het lastig.
Ik ken je collectie niet, maar zelf geen last van. Gewoon een oude niet te dure duiker (Seiko Monster ics) omgedaan en niet meer over nagedacht. De dure spullen netjes thuis in de horlogekist gelaten.
Dus een leuke ‘beater’ omdoen is mijn advies. En wellicht na zee/zand even afspoelen, zelf niet aan gedacht bedenk ik me nu…
Ik denk dat afspoelen met schoon water het allerbelangrijkst is. Ook even de bezel ronddraaien zodat zout en zand daar weg zijn.
En er goed aan deken dat je niet je horloge gaat oppoetsen met je shirt oid als je op het strand zit. Want ongetwijfeld dat je dan krassen gaat maken. Verder heb ik er nooit echt problemen mee gehad om horloges mee te nemen de zee in.
Hier idem. Gewoon dragen en daarna met kraanwater afspoelen. Nooit problemen gehad.
Overigens zie ik op HF heel erg veel foto’s voorbij komen waarop dure horloge gewoon de zee in gaan.
Nou daar zeg je wat! En zulke momenten mis ik toch ook de redelijke zekerheid van een COSC certificering…
Ja, hier op letten en icm zonnebrand, vettige handen en dan korreltjes wegvegen🥴. En uiteindelijk is het een duiker, dus in zekere zin moeten ze wel wat kunnen hebben.
Hopelijk is dat potje niet meer dan 300m diep.