Ik ga binnenkort op weg en zal zeker deze weer meenemen op vakantie. Ideaal horloge voor iedere vakantiegelegenheid, van strand tot restaurant. Chique & Casual.
Daarnaast koop ik iedere zomervakantie een leuk horloge als aandenken aan de plek en aan het moment. Geen kostbare horloges; doel is max 500 euro. Liever minder…
Al zo’n 15 jaar sta ik in Frankrijk iedere vakantie voor de etalages van juweliers te kwijlen en te kijken naar Michel Herbelin, meer specifiek de Newport. De trekker toch nog nooit over gehaald. .
Dit jaar gaat het gebeuren!
Vandaag de SKX007 om. Zie dat de datum nog niet goed staat. Maar ach, who cares.
Groeten uit Mexico.
**toffe band. **
Is zeker een topper
apart, niet echt mijn ding
Hier is het speelveld wat veranderd. Er is veel weg, en voor vakantie blijft dit koppel over:
Eén voor dagdagelijks, één voor het diner.
Oooooh… Een Citizen Diamondflake, die zie je niet veel. Ook nog waterdicht laten maken op de originele spec? Hoe dan ook, super cool.
Dank je!
Nee, nog niet. Wil hem uiteindelijk wel weer in nieuwstaat laten terugbrengen maar ik kan mezelf niet inhouden om andere horloges te kopen
Bekend fenomeen, dat. Hoe dan ook echt een super cool horloge. Dat is wel terecht een “deep cut” uit de catalogus van Citizen te noemen. Hulde.
Geweldige combinatie
.
Horloge van vorige week op vakantie:
De Casio World Timer. Rubber, meerdere tijdzones (onderschat het belang van de tijd in Nederland bijhouden niet als je in Duitsland vakantie houdt),goed leesbaar… Mocht ik overvallen worden boeit niemand dat horloge, overvalt men mij omdat ze denken dat een vierkant horloge automatisch een Tag Heuer Carrera is heb ik ze ook tuk… Smijten ze mij uit wraak het water in, dan zit ik nog steeds goed.
En je kan het “my name is Bond, James Bond” gevoel hebben. Ze noemen hem toch de “Casio Royale”?