1,5 week geleden op tijd gezet en loopt nog super met de alom bekende NH35. Ik draag hem ongeveer een halve dag per dag en dan wisselen naar iets anders! Stiekem vind ik m ook wel heel erg mooi!
Los van de verregaande bakfiets-yuppificatie, het feit dat alle Amsterdammers zijn gedwongen naar Almere te verhuizen, en de totaal asociale parkeertarieven?
Het feit dat het echt helemaal ramvol skere low-rent toeristen zit en inmiddels een themepark is geworden, een soort Barcelona aan de Amstel.
Als ik een weekend weg wil zit ik niet op een berg stinkende, wiet rokende wollen i- Amsterdam-mutsen dragende patjepeeërs te wachten die de straat blokkeren omdat ze in de rij staan voor een tiktok stroopwafel.
En het was je NA review van de SBGA465 dat me de inspiratie heeft gegeven. Verbaast me ergens wel dat je hem weg hebt gedaan… ik zie hem in ieder geval niet snel verdwijnen uit mijn verzameling.
Ik vind zelf het gevoel dat je op je hoede moet zijn op straat en bij attracties, en aangesproken worden door al dan niet gif verkopende / rovende “dealers” nog veel irritanter
Die mannen waren er al in 1997 toen ik in Zuidoost woonde, die mannen zijn al die tijd nog nooit weg geweest, en hebben mij nog nooit een strobreed in de weg gelegd. Psst.