Het gaat zo hard regenen in Luxemburg dus deze waterdichte unit:
Tja… Deze Out Of Order uit Italië gaat regelmatig mee op vakantie. Wat meer krasjes en deukjes maken 'm alleen maar meer ‘out of order’. Ook waterdicht dus zonder problemen een duik in het zwembad…
Deze neem ik mee!
Voel mij goed als ik deze gele klatser om heb….niet alleen omdat hij groot en stoer is, maar ook omdat hij niet meer onbeschadigd is dus kan er onbezorgd mee rond hobbelen
Ik heb geen foto gemaakt, maar vorige week op Kreta had ik mijn Echo/Neutra moonphase bij mij.
Ik ga nooit met mijn dure horloges op vakantie, maar neem iets onbekends en onbeminds mee, daar voel ik me toch het meest prettig bij.
Tot voor kort droeg ik altijd deze, maar sinds ik vorige zomer een Nomos Ahoi heb gekocht in Glashuette steeds vaker die. Het geeft op sommige plekken een net iets veiliger gevoel.
Meestal iets wat bestand is tegen zonnebrandcrème, comfortabel, en onbezorgd te dragen is. Net terug uit Turkije en deze Titanium Seven meegenomen. Heeft al de nodige gebruikssporen dus een krasje meer of minder boeit niet. Of hij nog helemaal waterdicht is geen idee, maar spatwaterdicht is genoeg, ik duik toch niet met een horloge het water in
Wat is het typenummer van dit horloge ook al weer? De niet omega hahah.
Plausibel.
De Serica 5303 chronometer serie.
Merci!
Je bent intussen al mooi gebruind zie ik.