Welk horloge draag jij op vakantie?

Het gaat zo hard regenen in Luxemburg dus deze waterdichte unit:

13 likes

23 likes

Een skx is altijd goed!:sun_with_face:

20 likes

19 likes

Tja… Deze Out Of Order uit Italië gaat regelmatig mee op vakantie. Wat meer krasjes en deukjes maken 'm alleen maar meer ‘out of order’. Ook waterdicht dus zonder problemen een duik in het zwembad…

12 likes

Vandaag deze binnen gekregen, is denk ik wel een heel leuke vakantie beater :sunglasses:

19 likes

Deze neem ik mee!
Voel mij goed als ik deze gele klatser om heb….niet alleen omdat hij groot en stoer is, maar ook omdat hij niet meer onbeschadigd is dus kan er onbezorgd mee rond hobbelen

16 likes

Ik heb geen foto gemaakt, maar vorige week op Kreta had ik mijn Echo/Neutra moonphase bij mij.
Ik ga nooit met mijn dure horloges op vakantie, maar neem iets onbekends en onbeminds mee, daar voel ik me toch het meest prettig bij.

1 like

Zes weken rondtrekken door Portugal en één horloge gekozen: deze 80s Yema Superman.

26 likes

En deze, dat zijn mijn holiday heroes
Groeten uit Legoland :skull:

18 likes

Tot voor kort droeg ik altijd deze, maar sinds ik vorige zomer een Nomos Ahoi heb gekocht in Glashuette steeds vaker die. Het geeft op sommige plekken een net iets veiliger gevoel.

12 likes

Meestal iets wat bestand is tegen zonnebrandcrème, comfortabel, en onbezorgd te dragen is. Net terug uit Turkije en deze Titanium Seven meegenomen. Heeft al de nodige gebruikssporen dus een krasje meer of minder boeit niet. Of hij nog helemaal waterdicht is geen idee, maar spatwaterdicht is genoeg, ik duik toch niet met een horloge het water in :sunglasses:

6 likes

Wat is het typenummer van dit horloge ook al weer? De niet omega hahah.

2 likes

Plausibel.

1 like

De Serica 5303 chronometer serie.

1 like

Merci!

1 like

mijn mido deze keer.

12 likes

4 likes

Je bent intussen al mooi gebruind zie ik.

1 like

Mijn vakantiemaatje

Nam eerder wel eens een tweede horloge mee maar de laatste jaren blijft de Citizen de hele vakantie onafgebroken om

11 likes