Deze drie had ik afgelopen week mee op reis:
Kijk, mooi om te zien dat ik de enige niet ben die het zo bekijkt. Ik zie dat hier vaak voorbij komen in het topic, en het is mooi om te zien dat men iets nets op prijs stelt.
Denk dat dat vooral witbalans van de camera is
Denk ik ook! Geniet ervan!
Omdat ik deze zomer ook nog in zee wil gaan zwemmen, denk ik dat het voor mij de nog inkomende HFLE2024 gaat worden in de vakantie:
Hier op Bali de Squale.
Automaat, check
Op rubber, check
Snorkel proof, check
Draagt met alles, check
Comfortabel, check
Breitling SuperOcean Abyss Boutique, onverwoestbaar
Ik had het al gepost in het Citizen draadje. Dit horloge heb ik enkele jaren geleden in Engeland gekocht. Ik gebruik hem op mijn hikes in de bergen in Noorwegen, de Dolomieten, Oostenrijk en Zwitserland.
Het is een Eco-Drive. Dus geen risico dat ik tijdens een trektocht met een horloge kwam te zitten dat niet meer werkte.
Hij is zo ingesteld, dat hij automatisch rekening houdt met zomer- en wintertijd en altijd de juiste datum aangeeft én, doordat hij Radio Controlled is (pairt met een mast in Duitsland), altijd de juiste tijd aangeeft.
Geen omkijken naar dus. Ja, behalve als je wil weten hoe laat het is.
Hopelijk een fiffer 2024
Geen keuze stress
Gekocht voor op vakantie. Gmt en goede waterdichtheid. Alleen is ie niet zo waterdicht. Had al snel condens onder het glas. Is nu bij de AD, loopt wel los .
Op reis gaat er wel een MN strap op
Ik heb deze ook. Ik neem m alleen nu niet mee omdat ik alleen de jubilee heb.
. Welke strap is dat?