Welk horloge draag jij op vakantie?

MN strap? Kan je via de onderstaande link bestellen. Heb er eerder gekocht nadat ik er hier over gelezen had, erg comfortabel.

1 like

Dank je

Heb je een bepaalde kleuren combi die goed bij de Squale past? Foto?

Momenteel deze

Een echte alleskunner!
(Okee, behalve net uit eten 's avonds…)

7 likes

Zo, die is daar lekker in zn natuurlijke habitat!

Heel fraai, wilde dat ik de polsen ervoor had :upside_down_face:

Ben ik nog aan het bekijken. Heb hem nog geen twee weken geleden binnen gehad en gister weer terug gestuurd nadat die vochtproblemen aan het licht kwamen. Liep ook gigantisch voor, minuten zeg maar. Zou in de Squale kroeg kunnen vragen of iemand hem op een andere band heeft staan, zou ik zelf ook wel wat mee kunnen :wink: .

1 like

Balen dat die wat gebreken vertoont

1 like

Dit is het Veluwemeer… :wink:

Maar dit horloge is mee de zee in gegaan in Egypte, en is mijn vaste vakantiehorloge geworden.

2 likes

Same!

36 likes

Zeil je vaker op het Veluwemeer? Is buiten de geul enorm ondiep toch?

2 likes

Geen idee joh, een ex-vriendin kwam uit een zeil familie dus dan ga je weleens mee… wel handig om dan een waterdicht horloge om te doen.

1 like

Op de eerst volgende vakantie gaat de Seadweller mee, daarnaast ook een Astron GPS en zit nog te twijfelen of ik ook de Breitling Avenger GMT mee zal nemen. Want ja beter 1 teveel dan 1 te weinig toch :wink:

OF

En dan nog mijn twijfel:

12 likes

Deze hoogstwaarschijnlijk!

7 likes

Een DJ 36. Als het m’n tijd is, is het m’n tijd.

Hey, die is onbedoeld dubbelzinnig :joy: :joy:

Jij hebt wel echt de “cleanste” bandjes he! :star_struck:

1 like

Prachtige combinaties :+1:t2:

1 like

Deze gaat al jarenlang mee, liefst met een zealande rubber strap.

14 likes

Lekker comfortabel op een FKM bandje, kan tegen een stootje, 200m WR.

7 likes

Even aan het genieten van de zon in Griekenland, daar leent dit horloge zich heel goed voor

22 likes

16 likes

Nu op vakantie valt het me op dat er vrij veel mensen een Rolex dragen. Vraag me dan toch af hoeveel daarvan echt zijn…

1 like