Welk horloge draag jij op vakantie?

Dan moeten er nog 7 bij :wink::face_with_hand_over_mouth:

Ja, maar wie weet kom ik hier nog wat tegen. :wink:

1 like

Dit jaar gingen deze twee mee. :sunglasses:

20 likes

Dat is de juiste instelling :facepunch:t2:

1 like

Ik was van plan de Ingenieur mee te nemen maar het is toch de DJ geworden. Heerlijk dat blauw.

33 likes

**

vetgedrukte tekst

**

één mee op vakantie naar Cascais Portugal. Draagt heel fijn, ook in de warmte…vind ik.

12 likes

Altijd handig zo’n G-SHOCK mee op vakantie. Aan het zwembad… mijn dochter: papa ik ben de duikringen vergeten… ik: hier duik deze (G-shock) maar op :+1:

12 likes

Nieuwe rubber band gescoord (Uncle FKM strap)

Klaar voor het zwembad! :sunglasses:

23 likes

Eerst dit labyrint gedaan, daarna zwembad en nu in de regen patat scoren…

16 likes

Pelagos op Zealande fantastisch!

17 likes

24 likes

9 likes

Geen foto helaas, maar ik bracht mijn Seiko Pressage naar Londen mee deze afgelopen week (vakantie). Ik wilde een mechanisch horloge meenemen, voor alledaags gebruik, maar waar ik niet elk moment panisch in de stress rond loop met angst dat iemand mijn horloge steelt.

Niet te min viel me op dat in de overvolle metro rond stations in ‘the city’ ik toch meerdere keren figuren zag met Rolex aan hun pols, die vanuit hun werk kwamen. En ik zag ook andere figuren die wat raar gedrag vertoonden en waarschuwingen voor zakkenrollers.
Ik zou dat niet durven als ik zo’n horloge had, maar zij kennelijk wel.

Niet ik, maar vandaag in een vakantiepark hiertegenaan gezwommen.

Viel op, zelfs onder water.

2 likes

De ranger gaat mee naar Andorra!

13 likes

Tijdens mijn laatste vakantie heb ik 10 dagen lang mijn Maurice Lacroix gedragen. Een chronograaf is soms toch handig.

7 likes

Hier nog even het bewijs dat ie echt mee is geweest

15 likes

De Squale 1521 is inmiddels mijn trouwe vakantiehorloge. Heeft alles wat ik in een vakantiehorloge zoek :clap:

21 likes

Mooi horloge, lekker biertje… :yum:
Garda meer?

Groeten
Rutger

1 like

Ff uitrusten van een dagje wandelen door Venetië :blush:

Groeten
Rutger

13 likes