Welk horloge draag jij op vakantie?

11 likes

Ja, klopt!

1 like

Enjoy! Een mens moet er eens in zijn leven geweest zijn.

3 likes

Nu op vakantie in Normandië en twee weken lang op één dag na deze gedragen. Heerlijk horloge!:slightly_smiling_face:

Overmorgen weer naar huis… :sun_with_face::sunglasses::clinking_glasses:

9 likes

Al eerder geweest, eerste jaar corona, toen was er geen hond, nu wat meer :grinning:

Groeten
Rutger

1 like

Zelf nog maar een keertje geweest. De G10 was toen mee :smiley:

16 likes

We hebben vandaag met een Nederlandse vrouw, die hier al 22 jaar woont, een tour gedaan. Voornamelijk buiten de toeristische plekken en dan is het echt niet druk. Morgen de bianale bezoeken.

Groeten
Rutger

1 like

Tof. Wij hebben toen maar wat gedaan. Ik had er graag enkele tuintjes bezocht maar die hebben we toen helaas niet gevonden.

1 like

Mijn vakantiehorloge van dit jaar heeft inmiddels een nieuw baasje, erg HF-brained dat ik nu al aan het nadenken ben over een wintersporthorloge voor volgend jaar.

1 like

Eens!

Imgur

Ik moet eerlijk zeggen, het was een bucket list dingetje maar ik vond het vele malen leuker dan verwacht (wel buiten het seizoen gaan, anders is het verschrikkelijk)

2 likes

Momenteel de LLD.

8 likes

Vakantie overdag vaak de G-Shock, prima om mee te zwemmen in de zee of chloor. In de avond meestal de Timex Marlin om gehad dit jaar.

Ik heb nog keuze voor morgen… :yum:

7 likes

Altijd deze, hufterproof met de kids en makkelijk met water.

9 likes

Post net dit in de Squale kroeg:

Maar even plaatjes, want een post met plaatjes is altijd leuker:

7 likes

Vakantie staat weer voor deur! :ok_hand:

7 likes

Tiens, ik wist niet dat ze die tudor ook in pastic maakten?

Heel leuk trio! Op de beste manier bedoeld, elk van die drie lijkt iets om gewoon kinds blij van te worden, perfect voor vakantie.

Ik zit in het vliegtuig en heb dit duo uiteindelijk meegenomen:

5 likes

Lekker vrolijke set! Fijne vakantie! :sunglasses:

1 like

De plaatjes van de eerste dag dan maar; beiden hebben al even mogen zwemmen en zijn op uitstapje geweest.

Blij met de gemaakte keuzes tot nu toe :ok_hand:t3:

4 likes