Welk horloge draagt Bruce op deze foto's?

Iemand een idee?
Lijkt wel dat de bezel niet mooi op 12 staat… :slight_smile:


bruce

Nog een fotootje:

Misschien een JLC Deepsea Chrono?

Blancpain Fifty Fathoms?

Ik zie vooral een driehoekje op de bezelf. De FF heeft een ruitje, toch?

Nu je 't zegt. Z’n horloge lijkt wel pushers te hebben op die close-up. Zou kunnen dus…

Edit: de secondenwijzer heeft op de foto een verdikking aan 't einde. Dat heeft die JLC niet he…

Ik zie wat je bedoeld, echter is deze “verdikking” op beide foto’s op dezelfde plek te zien. Het kan zijn dat de secondewijzer toevallig twee keer precies op die plek stond maar het kan ook een logo zijn. Of zoals op de JLC het rondje onder het logo (weet niet precies wat de functie hiervan is)

De JLC is het niet,… hele andere indexen en lugs, maar wat is het dan wel.

Heb even gezocht en zie hem met verschillende horloges, maar zag enkel een stalen Panerai duidelijk in beeld, een rolex, een GO,… ik geef het op.

Het lijkt mij toch meer een vintage klok, iets als deze Heuer bundeswehr:

Heuer_Bundeswehr_Chronograph_Culture1_grande

3 likes

Die lijkt er aardig op, alleen volgens mij heeft het horloge van Bruce drie subdails.

Lijkt er inderdaad wel een beetje op, maar er staat wel een nummer/index op 6 uur en dat is eigenlijk nooit bij een 3 register. :thinking:
Daarom denk ik dat het toch een 2 register is…

In mijn hoofd kon het alleen maar Bruce Willis of almighty zijn. Hmpf.

Dacht deze Bruce

2 likes

Ik denk gewoon zijn eigen horloge…

Maar no bloody clue whatsoever

Met al die plastische chirurgie gaat hij steeds meer op Joling lijken, of vice versa.

1 like

Jezus…

2 likes

nee ieder jaar op wintersport met iemand die drie keer per jaar naar een concert van Bruce wereldwijd gaat en die feitelijk alleen maar naar Bruce luistert…
dan moet je wel heel erg van skiën en van je vriend houden hoor

even een zoektocht op Google gedaan en hij draagt in ieder geval een Kobold. Kennelijk staat dit ook op hun website. Of dit dan een Kobold is weet ik niet

Ken Bruce alleen van de GO flieger en van oude Speedy’s.