Ook voor hem de felicitaties.
Was er al niet zoiets?
Wees gerust, horlogevirus kan altijd nog toeslaan in de toekomst, geef de hoop niet op . Rationeel gezien heeft íe natuurlijk gelijk, maar als wij allemaal alleen rationeel naar horloges zouden kijken, was er niet eens een forum…
Gaat niet gebeuren 100%
Gelukkig beseft hij wel dat ik er gek op ben.
Vandaar deze als kado gekregen voor mijn verjaardag tijdje terug.
Wow! Op z’n 10e al een full flesh WIS. Dat is jouw DNA
Niet die van zijn moeder in elk geval
Dat doet 'ie goed! Mooie DS! Geniet ervan!
Zoonlief is nu 10 en heeft al een aardige collectie. Buiten deze ook nog een Baby-G, een CasiOak en 2 andere Casio’s. Plus nog een Pulsar chrono en wat los spul… Meneer is enigszins aangestoken door z’n vader en z’n opa. Haha!
Holy chips! Hij heeft van alle 10 jarigen dé grootste collectie
Mijn broer leidt een varend bestaan in Azië.
Om zijn vierjarige dochter te leren klokkijken heb ik deze laatst opgeknapt, batterij ververst en opgestuurd.
Ze heeft geen idee wat het is, maar kijkt nu continue naar haar pols, naar het schijnt
Een horloge is nog een beetje overkill voor een 4 jarige, maar af en toe wil hij graag deze om, omdat hij het ingebouwde lichtje erg leuk vindt
Die Tikkers is cool zeg! Mn zoontje van 5 wilt ook graag een horloge, maar ik was nog op zoek naar iets leuks, waar hij ook mee kan leren klokkijken. Deze is dan natuurlijk perfect!
Ga hem meteen zoeken!
Of amazon
Vorige week dinsdag heeft de zoon z’n zwemdiploma A gehaald. Hij mocht z’n eerste horloge uitzoeken. Dit hebben we gedaan in de winkel. Een hele ervaring voor hem, leuker dan online, want mocht meerdere dingen proberen. Het eerste horloge met direct een herinnering. Zijn keuze: Een duiker (hoe toepasselijk) want die kan ook in het water.
Wat een leuke set!
Mooie combi!