Besteld via eBay, komt dinsdag binnen!
Ik zocht al langer een leuk horloge, maar aangezien hij nog niet echt kan klokkijken, is dit perfect! Denk dat hij het zo vlot in de vingers heeft.
Besteld via eBay, komt dinsdag binnen!
Ik zocht al langer een leuk horloge, maar aangezien hij nog niet echt kan klokkijken, is dit perfect! Denk dat hij het zo vlot in de vingers heeft.
Zoon van 11 heeft sinds 2,5 jaar een Casio AW-80, wat echt een supergoede maat is voor een jongenspols. Ook heeft hij mijn AE-1200 stukgedragen (letterlijk).
Recent heeft hij zelf iets uitgekozen van z’n zakgeld en dat moest een Casio zijn. Het is de MRW-200 geworden. Ik vind 'm nog een beetje groot, maar hij niet. Hij groeit er vanzelf wel in
Omdat hij zo enthousiast was over alles van het merk Casio, heb ik met hem meegedaan met een aanschaf.
Casio gang
Mooi! Ben benieuwd naar de foto’s
Oude horloge van opa die 3 weken geleden is overleden. Vandaag op maat gemaakt. Priceless noemt hij het
Onze zoon heeft er 4 in gebruik, grotendeels in “bruikleen” van mij . Die zie ik vast nooit meer terug. Laten we zeggen dat hij ook al “besmet” is
. Foto’s van het internet hieronder. Prima 4-tal voor een student.
Onze dochter draagt liever geen horloge. Daar moet ik nog wat tijd aan besteden….
Draagt even bescheiden als de gemiddeld invicta bij volwassen. Niets meer aan doen!
Een zeer mooie stalen Swatch van mijn dochter van 13. Ze heeft grondig gezocht en dit is het geworden een paar maand geleden.
Ze draagt ze nagenoeg alle dagen en is er super blij mee. Het is haar 2de horloge. Haar eerste was een Lotus die ze wou voor haar 9de verjaardag.
Enkel op dinsdag waarschijnlijk?
Geen super foto maar het is niet altijd eenvoudig om je 13 jarige dochter vast te krijgen voor een wrist shot. Nu net gelukt. Dus delen maar #prouddad
@Anthony @LeenS dank om te liken! Elke like op deze foto’s vervuld het vader hart met vreugde.
Mijn kindjes, mijn alles
Dat herken ik helemaal, dus heel graag gedaan
Mijn dochter is 16 jaar en draagt een vintage Zenith Port Royal van begin jaren ‘70. Zij is er minstens zo blij mee als ik geloof ik #trots Ik zal binnenkort ook eens een foto maken van haar horloge en hier plaatsen.
Door de serie “Stranger Things” wilde mijn dochter voor haar 13e verjaardag een Casio LA690WEA.
Legshot
Deze Ice Watch (NA) heb ik nieuw leven ingeblazen. Kwam via MP binnen als niet-werkend-voor-weinig. Nieuw batterijtje en een oude 22mm Nato moeten de Kleine Man blij maken, ware het niet dat 't ventje uitgerekend vandaag moet nablijven!
Opvoedkundig gezien moet ik nog even geduld hebben.
De Ice Watch stamt uit 2012 en is nog zonder oranje logo. Ding oogt verder als nieuw. Mijn idee achter deze is dat hij hiermee alles kan doen wat ik met mijn 62mas Mod van plan ben.
“…rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan” - Ome Herman
Zoonlief was al blij met zijn Casio F-91W en One2Track - die al twee keer de wasmachine van binnen heeft gezien. Hopelijk waardeert hij mijn nieuwe hobby en gaat hij (later) plezier beleven aan de bescheiden collectie vol sentimentele stukken. Dat hij nu al zit te azen op mijn vader’s Citizen Dual Time Chrono is een goed teken.
Van deze is hij grote fan, hij gebruikt hem ook als wekker en draagt hem elke dag! Is dan ook een horloge icoon!
En morgen heeft hij er een Casio bij, die wil hij zo graag hebben, dus die krijgt hij voor zijn verjaardig.
Mooi model. Heel leuk gevonden.