Welk horloge draagt Martien Meiland?

Hallo,
Weet iemand welk horloge Martien Meiland draagt?
Ik vraag mij dit een tijdje af, maar het komt mij niet bekend voor.

3 likes

Lijkt me zo op het eerste gezicht een mode-merk horloge. Geen idee welk…

2 likes

Is dat niet gewoon een van de horloges van @Handavinci? Ik wist niet dat jij ook een uitleenservice had, man.

2 likes

Ik denk ook een fashion watch. Even een willekeurig gouden horloge van tommy hilfiger opgezocht. Ik vind m toch verdacht veel in de buurt komen.

1 like

Irritant mens…
Heel Nederland is dol op deze meneer, maar hij schiet bij mij direct in de irritatie.

18 likes

Ben ik met je eens, gewoon zijn horloge om zun nek doen zijn we daar ook weer vanaf

2 likes

tenor

2 likes

Ik vraag me af wie dit is. De naam zegt me wel iets, maar ik kijk bijna geen TV, behalve heel soms BBC. Heb ik iets gemist…? :no_mouth:

3 likes

:joy::rofl::joy:

1 like

Genoeg gezien inderdaad. :grin:

Not fake news - nope, fake man.

2 likes

Een lelijke. :joy:

Sinds kort heeft deze meneer overigens een baby blauwe Festina in de collectie opgenomen :rofl: mijn vrouw vroeg me letterlijk; wat is dat voor lelijk horloge…? Terwijl ze naar deze onzin keek, heb ik ook maar even een blik richting de tv geworpen.

Wat een TV bagger is dat zeg :roll_eyes: nou moet ik zeggen dat mijn tv tijd sowieso onder gemiddeld laag ligt, met alleen in het seizoen het volgen van de diverse motorsport klasses…

Volgens mij is het hierboven getoonde horloge een met echte glitterkes bezet OOZOO horloge of zo :kissing_heart:

Ik vind hem hilarisch :grinning:
Heb hem ook nog maar net ontdekt als Belg zijnde.
Prima export product :joy:

Geen idee wat voor horloge…

Maar waar ik mij wel over heb verwonderd, is het feit dat dit blijkbaar een uitvloeisel is van “Ik vertrek”. Daar heb ik gisteren maar eens de eerste vijf minuten van bekeken. Maar hoe de hel kan het dat die vrouw niet wist dat ze met een onwijze flamer getrouwd was :joy:

3 likes

Het gekke is dat Chateau Meiland tot 2045 ofzo is volgeboekt met hele volksstammen betalende idioten die deze idioot IRL willen zien en horen…:flushed:

Nog even sparen en hij kan zichzelf ook een Brunmontagne veroorloven :joy:

1 like

Kwestie van tijd !

Foute man, fout horloge. Goede combi dus.

1 like

Mensen met theatrale persoonlijkheidstrekken hebben wel vaker succes op televisie… Verschrikkelijk, inderdaad. :confused:

1 like