Welk horloge droeg/draag jij op "Vaccination Day"

Verbaasd me dat dit topic er nog niet is (zo wel, dan mag deze in de prullenbak).

Welk horloge droeg/draag jij tijdens je COVID-19 vaccinatie?

Ik ben vandaag aan de beurt en krijg vanmiddag mijn éénmalige Janssen prik.

Om deze heugelijke gebeurtenis en stap naar “volledige vrijheid” te vieren heb ik mijn meest bijzondere horloge omgedaan.

Welk horloge droeg/draag jij?

24 likes

In de testfase laat ik mij nog niet vaccineren👍🏼 ieders eigen keus gelukkig

30 likes

Geniet er maar even van. De volgende stok om mee te slaan is de klimaatcrisis :sunglasses:

10 likes

Helemaal mee eens, maar om deze discussie’s gaat het hier niet! Zijn andere topics voor.

Die heb ik iid dan nu maar even tussen aanhalingstekens geplaatst.

2 likes

Helemaal mee eens! Succes vandaag maar met je AP gaat het zeker lukken👍🏼

1 like

iets vergelijkbaars is er wel, sowieso goede keuze met de AP:

https://www.horlogeforum.nl/t/coronaprik-gehad-nu-wachten-wat-doe-je-dan-juist-foto-van-jouw-timer-tijdens-de-verplichte-15-minuten/334487

4 likes

Kan die AP goed tegen magnetisme? Wist ik niet

26 likes

Heb er even gekeken, maar zie heel veel tekst en weinig foto’s
Ik zou het hier graag omgekeerd zien.

We gaan het meemaken vanmiddag Jur. Hij zit nu nog in de garantie.
Tekeningen mogen hier ook hè…:grinning:

1 like

Net terug.
Jansen. Speciaal voor zeelui en zwervers :joy:

14 likes

Repost van vorige week. Geen zeebenen dus moet het met Pfizer doen :blush:. Lunette ingesteld om de 15 min te timen. Over een maandje nummer 2. Dan maar eens zien wat ik om de pols slinger.

2 likes

:joy: ja snap ik. Ben al blij als ik HF City af krijg :crazy_face:

2 likes

Een Apple Watch die liet zien dat ik een hartslag van ongeveer 80 had. Na afloop stond er ‘5G USSR’ in beeld, maar dat zal toeval zijn geweest. :wink:

31 likes

ik heb 6 maanden geleden m’n shot sputnik gehaald. geen idee wat ik omhad, maar toen ik een paar uur later wakker werd in een steegje in Kazan, had ik niets meer om

13 likes

Ik had mijn Citizen om op deze heugelijke dag met bijbehorende ‘kater!’ :grin:

2 likes

Ik stond zo stijf van de stress dat ik t niet meer weet…:blush::sunglasses: weet t echt niet meer maar zal r morgen als ik nr. 2 krijg even op letten!:blush:

2 likes

:scream: Spoetnik-V gehad?

1 like

Ik ga straks, en draag voor de zekerheid maar een stevige toolwatch… :sweat_smile:

3 likes

Welke versie het precies was weet ik niet. Er stond BETA bij, da’s volgens mij geen 5. :thinking:

1 like

Ach zo. Bij mij Jansen in Alfa vorm.

1 like

Blijf klikken gebeurt niks😂

2 likes