Welk horloge droeg/draag jij op "Vaccination Day"

Het moest deze zijn bij mijn eerste prik :wink:

6 likes

Lekker de Squale om gehad gisteren.

4 likes

en een paar roebels ergens verstopt?

mijn go to watch wanneer ik de deur uit ga tegenwoordig😎

1 like

ik was al lang blij dat ik m’n nieren nog had

1 like

4 likes

plasbekertje erbij, handig, da’s niet niks die 15 minuten wachten na de prik

1 like

Juist als je je hele leven nog voor je hebt is het niet heel slim om niet te laten vaccineren. Als je corona krijgt loop je juist heel veel kans langdurige klachten over te houden. Die klachten kunnen chronisch zijn. Leuk voor de rest van je leven.

2 likes

Deze natuurlijk, in verband met Bill Gates, 5G en mind control. :sunglasses:

9 likes

Heel inspirerend. Zo had ik het nog niet bekeken! :roll_eyes:

1 like

Ik durf het hier haast niet te vertellen, maar beide keren had ik m’n Fitbit Ionic om :innocent:

Prettig weekend!

Groetjes, Tom.

3 likes

1 like

Klinkt vrij religieus. Ik ben helemaal niet religieus ingesteld en vertrouw in de wetenschap.
Ik ken ook best wat relatief jonge (<40 jaar) mensen met een voorheen goede conditie die serieuze klachten gehad hebben van het virus. Bij sommige van hen is de kans groot op blijvende schade.

2 likes

Ik hoop dat je ouders, grootouders, en andere mensen aan wie je het wellicht doorgeeft dezelfde instelling hebben :+1:

3 likes

Hohoho! Deze discussie niet hier voeren!!

Hier alleen foto’s en eventueel het waarom.

9 likes

Amen!

1 like

Oke, TL-1 dus off-topic naar het COVID topic kan even niet. Maar graag niet hier jezelf uitleven. :innocent:

3 likes

Ik wilde hier ook posten welk horloge ik omhad vandaag maar toen was het topic alweer verpest met anti-vax wappiegelul…

Ga lekker ergens anders je evangelie verkondigen, vast wel een Facebookgroep ofzo waar je dit kwijt kan zonder dat je off-topic gaat met je mening.

14 likes

Geen aandacht aan schenken zijn gewoon zuigers.

Denk het niet, dan weet je helemaal niet wat je binnenkrijgt…