Ik moest toen in het 30 minutenvakje wachten, omdat ik nogal graag flauw wil vallen na het krijgen van een spuit. Maar na 15 minuten voelde ik me fit en ben toen gegaan…
Morgen is mijn tweede prik, en dan zal ik deze Seiko Grand Quartz dragen…
Het is een onderwerp waar men maar vaak 1 mening mag hebben. Je bent al gauw een wappie als je niet denkt als de mainstream media. Laten we voorop stellen ben absoluut niet tegen vaccineren want anders hadden we al die mooie horloges hier niet gezien:sun_with_face:
het grote probleem is denk ik dat de mainstream media een beetje raar met de feiten omspringt. ze gooien met de RRR (relative risk reduction) van BioNTech als zijnde 95%. dat is losstaand een nietszeggend cijfer. als ze duidelijk willen zijn, hebben ze het ook over de ARR (absolute risk reduction), van BioNTech is die 0,9%. m.a.w. voor elke 119 vaccins met BioNtech voorkom je 1 COVID-19 geval. maar ja, dat klinkt minder mooi dan 95% efficacy.
Deze…en nu na de 2e vaccinatie mijzelf getrakteerd op deze…maar begin nu een beetje te twijfelen over de kleur rosé goud. Heb schijnbaar niks geleerd van m’n kronaby in dezelfde kleur. Op de een of andere manier trekt deze kleur mij, maar staan ze toch niet zoals ik wil. First World problems.
Echt ieder Social media platform wordt tegenwoordig misbruikt om een discussie te voeren over wel of niet een vaccin. De ene partij overtuigt toch de andere niet. Deal with it. Laten we het over horloges hebben of maak lekker een Covidforum aan waar jullie tot in den treuren erover kunnen bakkeleien…