Welk horloge droeg/draagt je avatar eigenlijk ???

Onzin topic ? Tuurlijk :sunglasses:
Maar het kan wel een leuke zoektocht opleveren.
Kijk, ik ben snel klaar, want Bob Marley droeg nergens een horloge. Je-weet-toch-relaxed-toch.
Af en toe een 3-kleurig zweetbandje, dat was genoeg.
Nou heb ik heel snel ff gescrolled, en dan kom je toch heel veel bekenden tegen :
Maar @daffie, wat droeg Sgt. Phil nou eigenlijk ?
image

Kijk, John droeg dit in de poepscene in Pulp Fiction @H-plar , maar wat is het?
image

En dit :point_down:t5:…tja :roll_eyes:

Laat maar.
@cash wat had die lelijke Spanjaard om?

En zo zie ik nog Bruce Springsteen, Chuck Norris, Al Bundy, Bill Muray, meerdere Will Ferrels en een paar James Bondjes.
Probeer nou wel eerlijk te zijn, en pak niet het horloge van de rode loper in 2018…gewoon the Original stuff van je avatar.
Heinz, Lucky Luck, Donald Duck, cpt Haddock, Popeye en Zorro hoeven niet te reageren.

9 likes

Dat is dan best wel een dingetje…
20190402_131124

15 likes

Mijn avatar, Pierce Brosnan als James Bond, droeg uiteraard een Omega Seamaster; een horloge dat ik inmiddels ook met veel plezier draag. Mijn aankoop is onder meer door dit karakter geïnspireerd. :sunglasses:

7 likes

Dat zal deze zijn :slight_smile:

3 likes

Mijn avatar draagt een bijzonder goedkoop horloge. Bij een communitische dictator verwacht je toch minstens twee Rolexen.
kim-664x442-c-center

6 likes

Een gouden day-date op een presidential band. Een neppert om precies te zijn, zoals meestal in films en series gebruikelijk is.

6 likes

:thinking: @johnny droeg dezelfde ?
image

6 likes

Pam 9

8 likes

image

13 likes

Mijn avatar- L.N. Fowler- houdt zich momenteel niet meer bezig met horloges, maar zou in zijn tijd (19e eeuw) vast wel een mooi geelgouden zakhorloge hebben kunnen dragen. :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik heb zelf werkelijk geen idee, waarschijnlijk gewoon pulp.
In de post-Tarantino periode uiteraard het meer stijlvolle Breitling.:wink:

4 likes

Denk dat iedereen wel weet wat op mijn avatar gedragen werd.

12 likes

Mijn avatar draagt een Seiko Monster gen 1.

image

5 likes

Hmm goeie…ik vind slechts 1 foto van Phil waarbij een horloge zichtbaar is. Wie het weet mag het zeggen. :laughing:

3 likes

In de film No Country For Old Man draagt Javier Bardem geen horloge volgens mij.
25fe1f2390e14891d9599a2790fe7c3b-300x300
In het dagelijkse leven draagt ie o.a. deze Chopard:

3 likes

En vanaf seizoen 2 een gouden Ebel 1911 El Primero met gouden sportwave bracelet.

2 likes

Obama met een Rolex Cellini ref 50509.

3 likes

Denk deze,

6 likes

JCVD

En dan de enige film waar hij lange haren in heeft

Hard Target…

Maar welk horloge, geen idee ?

1 like

Robin Williams heeft deze IWC Double Chronograph Top Gun Edition ref. IW379901 regelmatig gedragen.

Wat hij als Patch Adams droeg weet ik niet :thinking:
image

3 likes