Ik denk dat dat toch mijn Tudor is
In 2022 heb ik veel geklust aan mijn huis, dus ik heb een groot deel van het jaar een good old beater om mijn pols gehad. Mijn vintage G-shock de DW003.
Maar het jaar is nog lang niet voorbij dus ik geef de Seiko Shogun SBDC007 nog een goede kans.
Shogun is een mooi horloge, dat je eigenlijk relatief weinig ziet, op HF en in het echt natuurlijk helemaal nooit.
Mijn Tag Heuer Aquaracer heb ik het meest gedragen maar tijdens klussen mijn onverwoestbare Certina DS Quartz die zeker tegen een stootje kan en ik blijf een zwak houden voor m’n Omega Baby Ploprof die ik in de 80e jaren heb gekocht om te duiken en nog steeds top is.
Heerlijk man, een Aquaracer! Altijd goed!
En nog een foto van m’n Omega Seamaster baby ProProf. Blijf het een fijn en mooi horloge vinden maar natuurlijk iets minder accuraat, na z’n service iets te snel maar dat maakt niet uit.
Mooi! Hoe bevalt de nieuwe Aquaracer?
Lijkt me ook een super comfortabel dragend horloge.
Heerlijk horloge, komt bijna niet van de pols.
Mooie kleur ook!
Ja, ik vraag dus ook “tot nu toe”. Je hoeft geen voorspelling te doen. Don’t worry.
Dan staat het je volkomen vrij om dit topic over te slaan.
Twee toppers, wat mij betreft! En, mis je je Squale al een beetje?
Gaan we nou de rest van dit topic hiermee vullen? Sla het topic lekker over, man!
Ja, best wel meer dan gedacht eigenlijk.
Zou eigenlijk wel naar maar 1 horloge willen . Ik kijk het nog wel even aan .
Dude, mijn dochters zijn net op de kermis beroofd van telefoon en geld. Ben even niet in de mood om te debatteen over wanneer ik een topic mag maken ergens over, o.k.! Lekker overslaan dus!
Klote man.
Sterkte,
Ik pleit voor 23 december.