Welk horloge droeg jij het meest in 2022?

Shit, sterkte man .

1 like

Thanks, mannen! Gelukkig geen geweld of bedreiging. ‘Gewoon’ bestolen, zonder dat ze 't überhaubt gemerkt hebben. Nou ja, we hebben gedaan wat nodig is en we gaan weer verder met het leven.

En ik stel voor dat we het weer lekker over horloges gaan hebben. Beetje afleiding.

3 likes

Deze heb ik verreweg het meeste gedragen dit jaar, niet alleen omdat hij fijn draagt, maar ook omdat hij zo lekker onopvallend is!
Helaas ligt hij al een maandje bij de horlogemaker in de wachtrij omdat hij begon stil te vallen, mis hem elke dag!

5 likes

Vandaag ook m’n vintage Omegaatje weer 'ns gedragen. Draagt idd lekker!
Hopelijk komt de jouwe snel weer terug, zodat je er weer van kunt genieten!

1 like

Ja toch gek dat deze meer draagtijd krijgt dan de Speedmaster FOIS bij mij…

Maar heerlijke die vintage horloges idd!

1 like

Ik zou er niet gek van staan te kijken als dat deze Certina is…:thinking:

5 likes

Vaak op rubber maar meestal op staal de super Ocean Steelfish

1 like

Een klassieke schoonheid!

Staat 'm ook wel erg goed!

2 likes

Dat is voor mij m’n verassingsaankoop: de lekkere lichte zwarte Carbon knaller van Doxa.

6 likes

Dat is echt een heel lekkere!

1 like

Ik draag mijn horloges 2 a 3 dagen en wissel dan naar een ander.

Maar de Helgray Silverstone wordt zo vaak ingezet als beater op motor/fiets/slechte weersomstandigheden en bij klussen, dat dit wel mijn meest gedragen horloge moet zijn.

3 likes

Dat is met grote afstand deze geweest;

2 likes

Zeker! Ik was ook wel benieuwd hoe goed carbon zich houdt na flink wat keren dragen. Maar het is echt perfect materiaal voor een horlogekast. Geen krassen, licht en hard materiaal. Goed spul dus :muscle:t3:

1 like

Dit jaar zeker dit trio. Maar ik denk dat de blauwe Squale het gaat winnen. Niet zozeer omdat het de mooiste is, maar deze heb ik hier overgenomen en is minder erg als hier een krasje bijkomt :grin:

4 likes

Precies dat heb ik dus ook met mijn blasted blauwe Squale. Hij is nog best netjes hoor, maar hij heeft wat gebruiksspoortjes en dat is ergens ook wel weer fijn. :grin:

1 like

Dit moet wel mijn meest gedragen horloge zijn tot nu toe in 2022.

10 likes

Rouleren doe ik veel, soms meerdere keren per dag maar vermoedelijk is dit de winnaar.

2 likes

Ik draag deze ook het liefst… Super leuk horloge.

1 like

Dat moet een Fortis zijn, maar welke? :grimacing:

7 likes

Begrijpelijk. Punt.

1 like