Welk horloge droeg jij het meest in 2022?

Moet je niet je naam veranderen?

1 like

Wat een hoop Squale liefde hier! En terecht ook want heel mooie horloges uiteraard, maar voor mij toch wel verrassend hoor dat ze zó veel gedragen worden.

1 like

Ik vind het al vrij vroeg voor dit topic, september :joy:

Voor mij de Casio GW-5000U. Vanwege het praktische gemak, tijdloze uiterlijk (of eeuwige jaren 80 looks :joy:), en omdat hij wel een butsje of 2 kan hebben. Maakt vast onderdeel uit van de collectie voor mij!

5 likes

3 likes

Met stip wel deze 💁

Dat is nog uit de tijd van Subaru Club Nederland, heeft niets te maken met horloges :smile:

1 like

De BB pro. Toppertje.

11 likes

Wat ik heb met Tudor heb jij schijnbaar met Fortis. Mooi om te zien

1 like

De BB58 kreeg de meeste draagtijd so far

13 likes

Squale wordt idd steeds populairder, hier en ik snap heel goed waarom. Gewoon goed gebouwde, comfortabele, lekker praktische en nog enigszins betaalbare horloges, van een leuk merk!

Maar ik zie ook steeds meer Tudors. Zeker de

in diverse varianten. Moet zeggen dat ik er nog nooit een in handen heb gehad. Ben toch wel benieuwd. Misschien dat tijdens de Squalemeeting, binnenkort, iemand er een meeneemt. Wat neem je anders mee naar een Squalemeeting, right?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja en veel Rolex, natuurlijk, in dit topic. Was ook wel 'n beetje te verwachten. @Rubiod Heel mooie blauwe sunburst is dat trouwens, zeg! :star_struck:

Haha het is september. Goede keus die squale :grin:

Dit zal in december denk ik mijn meest gedragen zijn:

4 likes

Close call tussen deze 2

7 likes

Ja, je kan er maar een beetje op tijd bij zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nog steeds de mooie GS, dus. Maar meende laatst beetje onrust te constateren, toch? :thinking:

Allebei niet echt afzien. :grin: :+1:

1 like

Zolang de AD niet belt dat de OP36 zo op te halen is houd ik het even bij de huidige collectie. Plus een nieuwe duiker. En misschien de bb58 verkopen. Maar de Gs blijft!

Ben jij niet aan een extra squale toe ondertussen? Mooie militaire of 1553 wellicht? Mijn matic is toch vertrokken helaas

1 like

Dat zou wat zijn!

De perfecte duiker heb jij nog niet gevonden, dus… Nou ja, de zoektocht is eigenlijk ook wel leuk en je kunt nog 'ns wat proberen, zo!

:grin:
Maar ja, ik zou wel die nieuwe blauwe Sub 39 GMT willen. :heart_eyes: Weet 't nog effe niet. :thinking:

1 like

De Dark Manta Ray mod, zonder twijfel

6 likes

5 likes

Groen

1 like