Welk horloge heb ik hier?

Ik heb zelf geen idee wat voor horloge ik hier heb en wat het waard is.
Ik kan het nergens vinden online, behalve dat het dan vintage is en zeldzaam??

Alvast bedankt

1 like

Wat wil je nog weten dan? Merk en type staan er op zie ik.

1 like

Waarde is nihil.

2 likes

Wat hij waard is, want dat kan ik nergens vinden. Er is 1 post van Etsy waar hij voor €250 ofzo op staat. Ik kan nergens een plaatje van dit model vinden.

Jammer, hij word verkocht op 1 advertentie voor 250. Vandaar mijn vraag, of dat accuraat is. Er is al 70 op geboden dus dat is wel vreemd dan.

Waar baseer je op dat het vintage en zeldzaam is?

Meteen doen.

1 like

Waar heb je het horloge vandaan en wat is het verhaal erachter?

Ja dat stond ergens in die advertentie.

Deze

Als je deze intypt op etsy is er 1 advertentie van ofzo

Rare by Etsy zegt niets over de “zeldzaamheid” als je met zeldzaam, waardevol bedoeld.

Hij wordt gewoon weinig aangeboden daar. Vandaar dat het algoritme hem op ‘rare find’ zet.

Vraagprijs staat, net als zeldzaamheid, niet gelijk aan waarde. Ik kan op marktplaats ook 100 euro vragen voor een ongewassen onderbroek. Dat betekend niet dat die vuile onderbroek 100 euro waard is. Ook al vraag ik dat ervoor en worden er verder nergens vuile onderbroeken aangeboden.

Het is een standaard Japanse oude quartz. De waarde is letterlijk wat de gek er voor geeft. Hier, kom je hem niet kwijt.

Online op marktplaats, ebay, vinted en dergelijke zou het misschien kunnen dat iemand hetzelfde horloge heeft, gedragen door een dierbare en onderdelen zoekt.

Speld in een hooiberg maar in dergelijk geval heeft iemand er misschien nog wat voor over.

Persoonlijk advies; marktplaats op bieden. Miss kun je er een lunch van halen.

Een of andere jaren '00 quartz Citizen in titanium van een paar tientjes op de rommelmarkt.

Niet bijzonder, niet waardevol en niet begerenswaardig.

2 likes

Als je enkel de waarde wilt weten dan vrees ik dat dit niet het forum is voor die vraag, het is hier geen taxatie platform.

1 like

Vintage en zeldzaam :rofl: typische standaard horloge voor op de Koningsmarkt helaas. Daarbij Quartz, dus niet echt begerenswaardig.

1 like

Nee, maar men heeft wel verstand van horloges dus ik kan het gewoon altijd proberen, en iedereen heeft nu antwoord gegeven dus heb ik mijn zin lekker toch gekregen :wink:

1 like

Ahhh oke! Nou bedankt iig! All I wanted to know haha :slight_smile: