Welk horloge heb je al minstens drie jaar? Show je blijvers!

Ik geef niet om dozen en banden.

Het is wel duidelijk dat je alleen wilt zieken met zulke vragen. Leuk. hoor.
Leuke bijdrage aan hf ook, daar wordt het forum zo veel aangenamer van (voor een bedenkelijke groep)

Het is af en toe wel een vervelend mannetje, ja.

6 likes

Vervelende vent die Nelis.

3 likes

Huh hè? Gebbetje maar ik heb een gevoelige snaar geraakt kennelijk. :man_shrugging:

6 likes

Het lijkt bij jou meer snaar te raken dan bij mij, het is namelijk niet de eerste keer dat je daar over loopt te maauwen.

Ik verkoop lekker horloges, dozen, banden,.met elkaar of afzonderlijk. De hf-ers die daar wat van vinden zijn mij bekend.

Nog steeds beter dan klickbait verkooptopics met 30 upjes die weer verwijderd worden als er na 3mnd geen schot in de zaak zit.

Maar Nelis is een goede 2de idd.

On topic

Sedert 2019

9 likes

Die Kurono is mooi! :star_struck:

1 like
  1. En dan halverwege een band/doos er bij/af, package deals met andere horloges etc.
1 like

Cool man! Mooi exemplaar geworden? Ik ben zo benieuwd. :slight_smile:

1 like

3 jaar in bezet en geen moment spijt van gehad. Zal ook niet weg gaan

11 likes

Hier hetzelfde gevoel. Een jaar of zeven in bezit en gaat nooit weg. :slightly_smiling_face::ok_hand:

16 likes

Langer dan 3 jaar in de collectie en voorlopig gaan ze nergens heen. :+1:

14 likes

Wat mooi dat je die nog hebt als herinnering. Die van mijn vader heb ik helaas niet meer.:pensive::ok_hand:

1 like

Ik ook - Ik wist niet dat @Anthony de Wayne Carini van horloges was op het forum.
Goed om te weten.

3 likes

Chasing classic watches :joy:

2 likes

Nou, na hele tijd afwezigheid toch weer aan het kijken. Na mijn eerste aanschaf hier heb ik nog een goedkope duiker gekocht voor het werk. Was er super blij mee en erg voorzichtig. Na een week of 5 per ongeluk laten liggen in een hotel in Luxemburg. Zo balen. Mijn eerste aankoop ben ik een paar maanden later tijdens een verhuizing kwijtgeraakt. Was er helemaal klaar mee. Begint nu weer te kriebelen. :grin:

Een seiko solar (trouw horloge), gaat niet weg wegens het sentiment.
Een seiko skx, blijft de ideale beater :muscle:
Een Vostok amphibia scuba dude GMT. Blijft leuk horloge en de winst van verkoop is zo minimaal dat die wel blijft :grin:
De Breitling avenger 2 gmt, mijn eerste ‘luxe’ horloge. Blijft steeds fantastisch dragen.
De Omega seamaster. Fantastisch horloge, super prijs-kwaliteitverhouding en ideaal zomers horloge :sunglasses:
Allen nu al langer dan 4j in de collectie, tijd vliegt :see_no_evil:

5 likes

Blijvertjes update…

Het overzicht in Feb dit jaar:

Geen enkele daarvan heeft het nest verlaten, en in het half jaar sinds Feb 2021 was deze erbij gekomen (ook nog steeds in mijn bezit):

6 likes

Deze 3 zkrs meer dan 3 jaar

9 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like