Welk horloge heb je in meervoud en draag je vaak?

M’n Timex Intelligent Quartzjes.

20150527_223807.jpg

Draag ze eigenlijk veel te weinig ! :blush:

Mijn oprechte excuses voor de crap foto’s maar dit topic laat ook mij niet onberoerd.

4 likes

Heerlijk … hier ook een Timexfan @Myrrhman

1 like

Wat een SUPER duo’s @U_R_a_Bus :raised_hands:

De twee meest gehate op dit forum: russen (raketa,vostoks) en seiko :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Jij bent echt de SKX Master @sq100 Prachtige verzameling en heerlijke horloges. #Respect

IK zie geen SKX-en :smile:

Bij deze: SKX007

Heb ik er maar 1 van en dat blijft ook zo.
Prima klok!

Grt.

1 like

Ik had
Twee keer twee Monsters
Twee Samurais
Twee Bosses
Drie BFK’s
Maar nu niet meer, nu het doel niet meer verzamelen is maar prettig dragen
En bovendien is mijn smaak duidelijk veranderd in de loop van de tijd. Seiko is het nu even niet meer.
Nu heb ik nog
Twee Monsters
Twee Magrette MPP
En van de vroegere duo’s nog 1 over

1 like

Mijn vriendin zegt dat ik doorsla:

Oh…dat is de helft van de doos hoor, dit is de hele collectie:

Euh, het is die van Mike Wood hoor, voordat jullie bij mij op de stoep staan :grin:

2 likes

Hahahaha :joy:

Twee Mido Commanders.

4 likes

Mijn militaries hier samen. Nog wel :wink:

3 likes

Heerlijk topic!

Heb zelf een zwarte en een blauwe Deep Blue ProTac, ik dacht dat 1 van de 2 wel de verkoop in zou gaan maar kan er geen afscheid van nemen… leuk te zien dat er nog liefhebbers zijn met hetzelfde ‘probleem’… heb nu ook een zwarte tegenhanger van mijn blauwe vostok op het oog… why not :smile:

1 like

Verstandige vriendin.

Hé, wat een mooie Mido’s! Ik kan me niet herinneren dat ik dit model ooit bewust gezien heb. Net hoor!

Merci.

Helaas geen dealers in Nederland. Je moet er voor naar Duitsland of via een Duitse dealer naar Nederland laten komen. Dat laatste heb ik gedaan. Een blinde gok.
Het model Commander is best wel een klassiek model dat, met wat kleine wijzigingen, toch al zo’n 50 jaar meegaat.

Elf.

Heb 3 ‘turtles’. Naast deze 6306 ook nog 2x een 6309 (Suwa 1981, non Suwa 1985).

Daarnaast 2x Samurai (Ti blauw, wit staal) en diverse 7002’s en skx modellen.

4 likes

Mooie combo op leer @Utrecht2

1 like

Thanks @Sprinter

Mijn magrette’s , ik vind ze echt helemaal geweldig!

2 likes