Deze heb ik tijdens de kerstdagen voor het laatst om gehad. Een ongelofelijk mooi horloge, massief goud, maar ik wil hem niet kwijt.
Een heel leuk ding.
De kast, de kleuren, mooi.
Als deze van mij zou zijn zou ik haar nooit dragen.
Alleen maar in stille bewondering naar gaan zitten kijken.
Sommige dingen (niet alleen horloges) kunnen ook te mooi zijn om te gebruiken.
Ook doodzonde . Met name de plaat springt er echt uit.
De laatste tijd draag ik mijn DD eigenlijk niet meer, en vooral om al het commentaar je er op krijgt. Dus ik ben blij met het koelere weer zodat ze weer ongestoord mee kan.
Dank je wel, dat heb ik met dit horloge ook.
Mijn beide Bulova’s draag ik niet. Beide gaan nooit weg in herinnering aan mijn vader. Dankzij dit topic ga ik er toch weer over nadenken, misschien……
Ik hoop dat je bedoelt, misschien ga ik ze dragen en niet ,misschien doe ik ze wel weg.
Wat mij betreft, het horloge van mijn vader, zie hierboven, draag ik op bv zijn verjaardag, vaderdag, verjaardagen in mijn familie. Zoiets. Geven die dagen echt een stukje meerwaarde
Mooi voorbeeld Eddie. Nee, ik overweeg zeker niet om de Bulova’s weg te doen. Ik dacht eraan om een van beide te gaan dragen in de winter op kantoor
Deze twee zijn dit jaar tot nu toe het minst gedragen. De marinemaster is een geweldig horloge maar legt het af tegen de seamaster professional.
Mijn IWC uit 1948. niet gedragen dit jaar, zelfs het bandje heb ik eraf gehaald om een Duitse Fieldwatch te kunnen dragen. Ik ben beretrots op mijn IWC Mark XI met RAF markeringen en nummer 816, dus uit de allereerste levering van IWC aan de RAF (zie mijn andere posts hierover). Dus ik denk dat ik hem dit weekend maar weer eens ga dragen.
Erg fijn om het horloge van je vader te kunnen koesteren, daarbij is deze Seiko ook nog bijzonder mooi.
Gelukkig heb ik nog de Junghans die mijn vader 40 jaar heeft gedragen:
Deze draag ik alleen op 9 mei (verjaardag van m’n vader).
Ik heb hetzelfde, het horloge van mijn vader is nu bij mij maar het wordt weinig gedragen afgezien van inderdaad familie-get-togethers zoals met zijn verjaardag of kerst.
3e zondag van Juni toevoegen Hans.
(Vaderdag)
Goed idee👍🏻