Ik heb het afgelopen jaar een aantal horloges van mijn vrouw gekregen. Wij hebben het afgelopen jaren niet makkelijk gehad en hebben daarom soms dingen moeten slikken. Vanwege een fikse meevaller hebben wij beiden de afgelopen maanden dit kunnen compenseren met wat cadeautjes naar elkaar en dit jaar een grote vakantie (laatste keer dat we weg zijn geweest is denk ik een jaar of 8 geleden).
Maar nu heb ik het afgelopen jaar ook een aantal leuke klokjes van haar gekregen en daarom vraag ik jullie: wat hebben jullie voor horloge cadeau gehad?
mijn vriendin koopt geen horloges voor me. Ze ziet geen verschil tussen al mijn horloges, dus wie weet waar ze mee af zou komen.
Ik ben al heel blij dat ze mijn verslaving duldt. Al 4 jaar na elkaar koop ik een horloge voor mezelf rond de kerstperiode. En telkens een stapje omhoog in prijs (longines HQ-> Tag heuer Aquaracer-> Rolex explorer-> Breitling SOH II-> Rolex sub). Ondertussen in totaal een bedrag uitgegeven waarvoor je een kleine wagen kan kopen. Dit had ze echt niet verwacht toen het verhaal 4 jaar geleden begon, dus ik bedenk me de laatste tijd echt vaak dat ik heel veel geluk heb met haar.
Maar nu is het echt gedaan met kopen hoor… (voor het geval ze meeleest…)