Helaas wilde dit horloge niet in mijn kast zijn, dus besloot het maar kapot te gaan. De band brak af door broosheid, de secondewijzer bleef haken nij de 4 en de datum wilde niet meer verspringen… Uiteindelijk voor een fractie van de aankoopprijs weggedaan, leergeld…
Ik ben nog nooit opgelicht op marktplaats, maar met dit horloge gaat dat waarschijnlijk wel gebeuren… 5 oktober betaald en de verkoper reageert nergens meer op… hij had zijn mobiele nummer gegeven ( gaf mij meer vertrouwen ) maar hij reageert nu niet meer op whattsapp, berichten en marktplaats berichten.
Kortom, de Seiko premier is niet aan mij toebestemd.
Hebben jullie ook een horloge dat alleen maar problemen oproept?
Ik ben niet zo fan van de Premier lijn maar nog minder van Marktplaats. Heb je gebruik gemaakt van ‘gelijk oversteken’? Bij twijfel of een groot bedrag ga ik het altijd persoonlijk afhalen.
Ik heb me wel voorgenomen voortaan kopersbescherming erbij te doen bij de afgelopen 400+ horloges heb ik dat nooit gedaan…
Marktplaats heeft er voor gezorgd dat ik de hobby kan bekostigen, dus daar zal ik niet op afgeven. Alleen de premiers had ik wel leuk gevonden in mijn box.
Om de een of andere reden lukt dat gewoon net niet…
Was echt weg van een Omega 720hz lobster mede door het specifieke binnenwerk.
Maar de bijhorende ontbrekende band opzoeken heeft heeft al meer uren gekost dan de hele hobby
samen .Of ze zijn beestig overprijst of onherstelbaar beschadigd of door een malafide verkoper sa-
mengeflanst(helft staal helft rubber) of de endlinks zitten er niet op(toch 600 euro meneer want ze zijn
zooo zeldzaam). Dit horloge heeft me al frustratie bezorgd. Zot kom ik er van.
Zit in de verste hoek van een kast om er zo weinig mogelijk contact mee te hebben.
We proberen om spontane ontmoetingen te mijden.Hoe zeggen ze dat bij de Seiko jongens?
This time it’s personal .
Dit is mijn eerste automaat. Ik draag hem graag en met trots maar…
Toen ik deze voor het eerst zag wist ik niets over automaten en over het merk. De verkoopster (waar we al heel veel juwelen hebben gekocht) zei tegen mij : hier een horloge waar nooit een baterij in moet! Ik direct van:open_mouth: dat moet ik hebben. Het uiterlijk vond ik mooi maar na op dit forum intresse te kweken en meer te leren over automaten etcben ik er niet mee gediend dat ze me geen info gaf. Ze zei niets over het feit dat deze service nodig heeft en dat ze dit zelf niet aanbieden. Ze prees dit merk de hemel in terwijl ik daar niet zo overtuigd van ben qua afwerking etc. Ik draag het graag en vind het wel mooi maar ik had het nooit gekocht voor 207euro als ik al deze info had geweten. Dus inderdaad liefde/haat
Ja mijn Fossil in korte tijd 3x stuk geweest, ik weet het geen duur horloge. Maar van mijn vrouw gekregen voor onze trouwdag, en vind hem best mooi. Laatste keer was hij kapot een dag voor vakantie, dus op vakantie een nieuwe gekocht. Maanden later kom ik hem weer tegen, ik wil het gevecht nog 1 keer aan gaan. Nu naar andere juwelier……
Blijkt na batterij vervangen ondanks dat ik het wel betaald heb niet goed waterdicht geweest te zijn. Er zat nog net geen goudvis in, maar het was niet best. Compleet nieuw uurwerk gekregen van Fossil zelf.
@ESmilde
Ja hoor , vind het nog steeds een mooi horloge. Ik draag hem dagelijks op het werk en in her weekend mijn geliefdere horloges. Ik draag hem tot hij het begeeft en hij krijgt geen service (beetje zielig). Ik kan het geld gebruiken voor een betere aankoop ik ben namelijk voor een seiko astron aan het sparen .