Welk horloge in "You were never really here"

Mijn broer vroeg me welk horloge dit is. Een snelle Google opdracht leverde me niets op.
Een aangepaste Hamilton met het (film) merk U.S. Time?

Uit de film “You were never really here” met Jaoquin Phoenix.

D’oh. Naam is “U.S. Time Military Squad leader”. Er is echter bar weinig te vinden over dit horloge.
34mm zonder kroon, 40mm lug to lug (schijnt)
Is er meer bekend over U.S. Time of gewoon een Hamilton Khaki field aanraden?

Hoe lang heb je gegoogled, 3 sec :joy:

2 likes

Da’s zo obscuur… Ik kom niet op dat resultaat als ik op “watch in you were never really here” ga zoeken of zo.

De manier waarop ik datzelfde google resultaat kan krijgen is als ik op het plaatje klik op een android telefoon en dan “search with Google Lens” aantik.

En dan nog flakey as shit, ik zie zojuist dat dat niet hetzelfde horloge was.

Hoe heb je dat gedaan, in 3 seconden?

Je zou ook kunnen googlen op US Time Military watch. Iets meer succes. Dan een ander model vinden maar wel de officiele merknaam. En vervolgens dat nogmaals googlen met Google Images

Zelfs een WUS topic over

1 like

Kijk.

daar heeft TS wat aan. Wel een absolute quartz shitter.

Ik zou een Hammie voorstellen, omdat een Glycine Combat alleen nog in 43mm te krijgen is, met 50m WR. Dan ben je bij Hamilton beter qua maat en WR.

Indien quartz, dan liever een Precista PRS-10.

Merci, Ik geef het door. M’n broer heeft nu mijn Type Flieger A (van Aristo) te leen om te kijken hoe een automaat en dit model bevalt.

Echt een top film, ik snap je broer wel trouwens. Ik ben - los van het haar en horloge - ook druk bezig om de looks van Joaquim te evenaren (met mijn Corona kilo’s!)

Foto van onderwerpen via Google Lens scannen en klaar is kees. 1.5 sec.