Welk horloge is dat?

Beste Forumgenoten,
Jullie hebben dat vast ook wel eens: je ziet iemand lopen met een mooie klok en je denk dat dat vast iets moois is. je kijkt stiekum of je het herkent, en je kan het maar niet plaatsen.

Ik zag vanavond iemand lopen met een klok en ik durfde niet te vragen wat het was. Even op internet gezocht maar nee, ik kan het niet plaaten. Wellicht kunnen jullie helpen:
Het was een middelmaat klok, ca 40-43mm, was een mechanische chronograaf, lijkt een beetje op de breitling cockpit en wat er direct opviel was dat er 2 subdials op de wijzerplaat zaten die niet zoals gebruikelijk bij de 3 en de 9uur zaten maar een stukje hoger, ongeveer bij de 2 en de 10uur. Op de 6 uur stond een klein logo en volgens mij daaronder het merk…
Verder gouden wijzers, gouden markers op de uren (geen cijfers) en bruin leren band.

Wie o wie weet welke klok het is???

Foto’s

Zou het een Invicta kunnen zijn?

gr Ron

Subdials bij de 2 en 10 wijzen doorgaans op een quartz horloge.

Dan voor de reacties…
Ik heb de betreffende persoon gevraagd, en het blijkt een marti te zijn. Heb ik nog nooit van gehoord. Het is geen quartz, maar of het nou een handopwinder of een automaat i weet ik niet…
Hebben jullie wel eens van marti gehoord??

Heb even voor je gezocht.

Dit is de enige info die ik heb kunnen vinden:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,24292,24292#msg-24292
Importeur: Sybro Watch B.V.

Misschien hebben Eric en/of seamaster nog wat meer info hier over gevonden.

Nope, ik heb er niet meer info over gevonden. Ben wel benieuwd hoe het horloge waar het in dit topic over gaat eruit ziet. Gezien de maat is het een fors horloge voor die tijd!