weet iemand hier meer over dit horloge … ooit gekocht in la roche en ardenne in een uitverkoop van een soeveniers winkel . ik vind wel iets gelijks aardigs onder ingersol … maar onder het merk dat op het horloge staat … niks …
Is een goedkoop Chinees horloge. Zijn onder tientallen, zo niet honderden merknamen gemaakt. Waarde nihil.
heb ik 25 euro betaald … maar vond het tegenstelling prijs wel mooi om in de kast te hebben . nu investeer ik in vintage lijk me beter
bedankt voor de toelichting wbcoupe
Investeren in vintage lijkt mij inderdaad beter en vooral leuker.
Ik heb zelf overigens ook een paar van zulke goedkope Chinese automaten maar ben er intussen op uitgekeken. Verkopen is nauwelijks een optie, er is totaal geen vraag naar.
Ach, als je het leuk vind is er niks mis mee. Doet wat je er van mag verwachten voor dat geld en dat is prima. Wil je meer dan betaal je meer. Kortom, als je er verder niks om geeft en enkel de tijd wilt weten is dit genoeg. Niet mijn kopje thee maar zo heeft een ieder zijn eigen mening.
Misschien dat je bij vintage meer klasse, uitstraling en kwaliteit vind maar zie het niet als investering. Hou het als hobby en wat het ooit nog oplevert is meegenomen maar verwacht niet je investering of meer dan je investering terug. Kan het nooit tegenvallen.
Het is al gezegd, Chinees fabricaat met garantie tot de voordeur.
Maar het is een tombola met dit soort horloges, kan binnen een
week de geest geven maar kan ook jaren goed lopen.
Er is geen pijl op te trekken.
Een leuke vintage met een goede onderhoudsbeurt daar heb
je op de lange termijn meer aan.