Hallo allemaal!
Mijn vriendin heeft eindelijk eens een vintage horloge gezien dat ze leuk vindt. Hebben jullie een idee wat dit voor een horloge is?
Heeft iemand ideeën voor zo’n soort klokje? Ze wil er ongeveer €70,- aan uitgeven en hoeft er niet perfect uit te zien.
Hier is de link: http://www.thefancy.com/things/101427053928127989/there-are-better-things-ahead-than-we-leave-behind
Ik hoor graag van jullie!
Gr. Mark
Kan je geen foto plaatsen? Je kunt het alleen zien als je inlogt via twitter of facebook.
dreski Schreef:
Kan je geen foto plaatsen? Je kunt het alleen zien
als je inlogt via twitter of facebook.
En als je daar niet op zit (zoals ondergetekende) komt je niet ver…
Zijn er toch nog mensen die daar niet aan meedoen? Ik dacht dat ik de enige was:D
malus65 Schreef:
Zijn er toch nog mensen die daar niet aan meedoen?
Ik dacht dat ik de enige was:D
Nee hoor ik ook niet. Heb het al veel te druk met “echte” vrienden.
dreski Schreef:
malus65 Schreef:
Zijn er toch nog mensen die daar niet aan
meedoen?
Ik dacht dat ik de enige was:D
Nee hoor ik ook niet. Heb het al veel te druk met
"echte" vrienden.
Ik ook niet maar heb dan ook helemaal geen vrienden.
Maar ik denk dat het om deze foto gaat?
En je bijnaam is toevallig Koos?
Van Koos Vriendloos:D
dmc
25 mei 2012 om 14:44
8
Hier nog 1 zonder facebook account. Toch een leuk clubje
Brutus
25 mei 2012 om 16:29
10
Sterker nog, ik “twitter” ook al niet…
Sjonge jonge, hoe houd je het vol:)
Ook geen iPad zeker?
Ik ben een beetje een #digibeet , @Bender : Accounts knoop ik liever niet aan #plaatjes #kijken …Krijg je alleen maar #SPAM van…
Twitter, wat is dat ? B)-
Mvrgr, Andre
Bender
29 mei 2012 om 09:21
16
Haha ja sorry jongens! Klopt inderdaad dat je die foto anders niet kon zien.
Meijerhj heeft de juiste foto toegevoegd… Ik zoek dus zoiets voor haar voor een zacht prijsje. Iemand ideeën?
Gr. Mark
Bender
21 augustus 2012 om 16:36
17
Iemand? Zag bijv een vergulde seamaster 600 maar die zijn wat aan de dure kant schat ik…
TagEd
21 augustus 2012 om 17:22
18
Maar even on topic, is het wel 'n vintage? En is dat heeel erg belangrijk?
Zo’n model vind je volgens mij bij diverse merken nieuw. En dan heb je de komende jaren geen gezeik dat ie ermee ophoudt, niet waterdicht is, etc… Veel vrouwen maakt 't geen donder uit of iets ‘echt vintage’ is en welk merk het nou precies is. Als het er maar leuk uitziet. Als ik erover nadenk, ik ken eigenlijk überhaubt geen vrouwen die ook maar een beetje écht geïnteresseerd zijn in horloges. Laat staan geobsedeerd. Vrouwen hebben weer heel andere obsessies, kleding, schoenen, make-up, enzo.