Welk horloge is dit?

Iemand enig idee welk horloge dit is?
Persoonlijk denk ik Bell & Ross maar mocht iemand het merk én type weten, zou ik dit héél leuk vinden…
Sorry voor de ‘onduidelijke’ foto, het is een foto genomen met gsm op TV

Het gaat om het horloge dat Sven Nys aanhad in de studio tijdens het WK veldrijden (vorige week had ik het horloge ook al opgemerkt!)

Ik heb eventueel nog een kort filmpje ervan ook…
Alvast bedankt voor de reacties!

1 like

Ik denk dat dat de BR 01-94 B-ROCKET is.

Edit: inderdaad een Bell&Ross

2 likes

Ik zou ook zeggen een Bell&Ross.

THX!!! Die is 't inderdaad!

1 like

Inderdaad, gezien ik een hele zoektocht deed en niet eerst naar de antwoorden keek, hierbij toch mijn zoekresultaat en bevestiging van bovenstaande.

afbeelding

Volgens mij is hij er niet zo blij mee, hij kan er niet mee lachen :upside_down_face:

1 like

Ik zou er ook niet heel blij van worden persoonlijk.
Daar zit je dan met je Lifetime Achievement Award. En dan krijg je zo’n ding. :smirk:

1 like

En die krijgt dadde…Life is not fair :upside_down_face:

e rappe search online en van de 500 exemplaren staat er momenteel toch gene te koop :sweat_smile:
Fan van de TAG HEUER Monaco maar deze vind ik toch nét ietske stoerder…
I know, appelen en peren…

Ach ja, wie weet was hij moe van de gehele avond.

Die lifetime achievement award is een ereprijs, van zo’n grote erkenning wordt je als groot sportman echt wel blij.

Dat je die op zo’n jonge leeftijd al krijgt is misschien minder fijn :unamused:.

Overigens heeft hij hem vaak om want op zijn insta zie je hem vaak om zijn pols privé en wanneer hij lezingen geeft.

Ik vind hem wel heel mooi.

Lekker bandje :heart_eyes:

Wat zou zo’n horloge momenteel nog waard zijn? Maw hoeveel kan/mag je daarvoor betalen?
Natuurlijk wat de zot geven wilt maar jullie begrijpen me wel hoop ik :wink: