Welk horloge is dit?

Ik kwam laatst een plaatje met een horloge tegen wat me wel beviel. Echter staat er geen merk op de wijzerplaat, dus is het vrij lastig het horloge terug te vinden. Ook is het een Japanse site, dus daar heb ik verder ook geen nuttige informatie uitgekregen.

Dus mijn vraag aan jullie, weten jullie welk merk horloge dit is en waar het verkrijgbaar is? Het gaat om dit horloge:

Link:http://gragg.jp/blog/メンズ腕時計/mens-wristwatch-for-privacy/

Mijn dank is groot!

Swatch Blackie YVS401G

Dorian Schreef:

Swatch Blackie YVS401G

De aanzet deed me ook gelijk aan Swatch denken. Wel apart dat ze het merkje weggewerkt hebben.

Het is vast een hommage :smiley:

Bedankt voor jullie snelle reacties! Had niet verwacht dat het horloge van Swatch zou zijn. Vind om eerlijk te zijn de kale wijzerplaat zonder swatch erop een stuk strakker/mooier. En nu ik meerdere foto’s heb gezien, valt de speciale aansluiting van de horlogeband ook op. Beetje jammer aangezien ik hem met nato/zulu strap wou gaan dragen.

Dus als ik zo brutaal mag zijn is mijn volgende vraag. Zijn er horloges die erop lijken? Mag een hommage zijn zonder merknaam zijn, liefs wel een degelijk uurwerk erin.
Ik ben benieuwd wat jullie voor opties hebben!

Er zijn Adapters verkrijgbaar waarmee je ook een Swatch
op NATO kunt overzetten,

Waar zijn die aanpassingen te vinden?

lone ryder Schreef:

Waar zijn die aanpassingen te vinden?

Je kunt een enorm aantal banden bekijken op Squiggly.nl
ze hebben o.m. een scuba libre met Nato adapter en een suspender / jarretelles.
nadeel is wel dat je dan zo’n Swatchbandje moet kannibaliseren om je eigen Nato er doorheen te rijgen
of je moet genoegen nemen met wat Swatch zelf aan Natobandjes levert ( ze blijven commercieel ) en leveren die adapters volgens mij alleen inclusief Swatch Nato.

grt. Gerard