Kan iemand me helpen? Ik ben benieuwd welke horloge dit is…Reactie wordt zeer gewaardeerd!!
En u bent … ???
A. Wil je deze kopen?
B. Heb je deze, maar heb je geen flauw idee wat je hebt?
C. Geen van beide
Een jongen die stad en land afzoekt naar dit horloge, en dacht dat jullie mij misschien konden helpen? Ik ben er niet zo in thuis, maar vond deze prachtig. Echter kan het merk niet zien en dus het type niet zoeken…
A 
Geen idee. Google images weet het ook niet. Waar heb je de afbeelding vandaan?
Ik zet in op Michael Kors.
Een bekendheid zijn instagram, alleen duidelijke(re) foto’s staan er niet op… 
Zou jij mij de link / het type kunnen vertellen?
Wow !!! 

Ik zou dit horloge mooi op instagram laten. Je bent beter af met een vergelijkbaar model van een echt horloge merk zoals Seiko.
Zoals?
Komt aardig in de buurt. Bovendien werkt deze op zonne-energie dus je hoeft nooit de batterij te vervangen.
En die van Michael Kors?
Kan ik alsnog kiezen.
Rommel
Ik kan het niet op mijn geweten hebben dat er iemand door mijn toedoen met een Michael Kors horloge gaat rondlopen.
Precies zoals aangegeven door reeds andere forum leden
, als je deze stijl van horloges mooi vindt en daar ga ik van uit aangezien je het merk niet wist koop dan een echt horloge voor hetzelfde geld als een Michael Kors horloge.
De prijsstelling van mode merken is gebaseerd op de naam van het merk, Iedereen die de naam Michael Kors kent weet dat de kleding/accessoires daarvan in het wat hogere (midden ) segment zitten. De verkoopprijs wordt hierbij eerder bepaald aan de hand van in welk merk segment de naam opereert. Bij echte horloge merken ligt de nadruk vaker op kwaliteit van het geheel.
Dit gaat natuurlijk alleen op als je horloge liefhebber bent, wil je gewoon een klok met een naam erop waarvan anderen zouden kunnen denken hè dat is een hip merk of goh die zijn duur dan vooral voor de merk naam gaan. Maar hier zijn we meestal meer liefhebber.