Door verjaring.
Edit: knappe makelaar die daar zicht op heeft.
Door verjaring.
Edit: knappe makelaar die daar zicht op heeft.
Een erfdienstbaarheid kan ontstaan door verjaring. Bvb je geeft een buur al 30 jaar lang de toestemming om over een stuk van jouw perceel te gaan. Ook al is dit niet geregistreerd, het is wel een erfdienstbaarheid geworden.
Maar HF is geen vastgoedforum, dus voor meer info mag je altijd dm-en maar dan reken ik wel kosten aan
Edit: want zo zijn makelaars.
Als het zakelijke recht niet staat ingeschreven zul je moeten procederen tegen de nieuwe eigenaar als hij je toegang weigert en zul je erg veel moeten aantonen. Je hebt geen titel tot gebruik. Het is geen juridisch forum dusssā¦
Anyway, zoals een collega van mij over makelaars zegt: ik ben al blij als ze nuchter zijn
ā¦en daar gaat de verkoopmakelaar zich mee bemoeien⦠in het beste geval zegt hij dat je de notaris moet vragen om een onderzoek, in het beste gevalā¦
Ben je ook een makelaar? Ik had wel wat andere horloges bij je verwacht dan.
Met vastgoed koop ik de laatste twintig jaar alleen maar inā¦
Net als met horloges eigenlijk.
-welke horloges verwacht je eigenlijk bij een makelaar ?-
Geen Seiko kwarts uit de jaren 80 op een NATO. Mijn huidige aankoopmakelaar draagt een 18k IWC op leer uit de jaren 80.
Zoiets dus.
Maar⦠ik hĆØb helemaal geen Seiko quartz uit de jaren '80 op een natoā¦
(Als je mn Scubapro-duiker bedoelt, die is gemaakt bij Heuer, Sinn of Nautica, maar niemand die het weet. Superschaars horloge btw, zou menig makelaar jaloers op zijnā¦)
Youāre goddamn right.
Heb even gebeld naar de mijne, hij heeft inderdaad een IWC, net als al zn collega 's.
Was een aanbieding op de NeVaConā¦
Mijn makelaar vrinden dragen een Applewatch en een Explorer 2
Serieus nog steeds aan het reageren
Dit is een online gesticht.
En toch blijf je er komen
Ik voel me er wel thuis.
Daarom niet druk om maken, just lay back and enjoy the show.
Dit lijkt me achteraf een heel goed horloge om gedragen te hebben. Zo confusing. Is dit nu wat of niet? Is het duur of een fake? Zijn die lui nu for real of niet? Zal die verkopend makelaar denken.