Welk horloge is het best bij bezichtiging van een huis ;-)

gelukkig maar

Denk je daar serieus over na?

Dit begint echt een trend te worden hier; een topic starten over welk horloge draag ik bij…

Trouwerij, receptie, kerst, sollicitatie en nu dan zelfs bij een bezichtiging van een huis ?
Krijgen we nog: toiletbezoek, vreemd gaan, kraamvisite, bezoek aan oma ?

8 likes

toiletbezoek, kraamvisite en bezoek aan Oma boeit me niet… die ander wel .:slight_smile:

4 likes

Ja. Ik werk nu thuis, ga straks naar kantoor, en bedenk me nu welk overhemd e.d. ik dan aan zal trekken. En zo kies ik ook een horloge voor de dag, zoals velen denk ik hier op het forum.

:joy::+1:t2:

Toiletbezoek lijkt me niet raar aangezien een goed deel van de berichten hier ook uit het kleine kamertje verstuurd wordt.

:poop::wink:

1 like

Ik denk niet dat velen hier op het forum denken; welk horloge doe ik om om een goede indruk bij mijn makelaar achter te laten?

That’s just weird.

8 likes

WR 10 atm minimaal !

1 like

We hebben niet allemaal het lef om met een gouden day-date met groene plaat en een tijgerprint zwembroek op afspraak te verschijnen.

1 like

Ik zou zeggen, 30m. Spataderdicht. Dit doet mij overigens meteen weer denken aan dat slow motion filmpje van die honkballer.

3 likes

Het lef? Je gaat even een huis bezichtigen vent, grow some balls bro :joy: Ik zeg niet dat je een beta man bent, want ik ken je niet…maar een alfa man zou hier niet bij stilstaan.

10 likes

Ik ga zo de petanque-baan walsen.
Welk horloge zou ik het beste kunnen dragen ?
a. Een quartz
b. Een automaat
c. Een handwinder
d. Get a life !

1 like

Ik twijfel nog steeds over wat ik moet dragen tijdens vreemdgaan. Ja, de On that Ass slip. Maar welk horloge?

Tips van ervaringsdeskundigen?

3 likes

Snap niet dat je dit bezig houdt. Daarnaast is de kans dat de makelaar een vrouw is zo’n 40% en dan van alle overige mannen geeft misschien zo’n 15% daadwerkelijk iets om horloges.

Lekker dragen wat je altijd draagt. De markt is momenteel overspannen dus het wel of niet hoger zitten met prijs staat volledig los van wat jij om je pols hebt hangen.

Ik zou een Hello Kitty omdoen…

hello-kitty-watch-1290fg1

1 like

Mijn hemel…

4 likes

Ik kijk inderdaad altijd naar het horloge van de klant, mijn collega daarentegen draagt zelf niet eens een horloge dus kan me inbeelden dat niet elke makelaar ā€˜een dikke klok’ draagt.
Als ik merk dat iemand een leuk horloge draagt, al dan niet een Rolex, is het wel een leuk aanknopingspunt om een babbeltje over te slaan.
Maar als ik zie dat je een Rolex of AP of whatever draagt en je wil 5K van die prijs afdoen, ja dan weet ik ook dat dat niet is omdat het financieel niet anders lukt, en dan ga ik dat ook tegen de verkopers zeggen dat ze heus niet hoeven te zakken :slight_smile: dus ja, het kan in die zin wel een invloed hebben.

10 likes

Ik zou goedkoop of geen horloge dragen, als de verkoper van het huis de dure klok om je pols ziet.
Gaat die misschien niet akkoord met je eerste bod. :thinking:

Lekker die Seiko diver mee, vooral als je toch het bed in duikt :stuck_out_tongue:

1 like