Het is winter. Wat dacht je van iets met lange mouwen?
Verder zou ik me iets minder proberen aan te trekken van wat andere mensen denken.
Neem het in elk geval weer mee naar huis !
Ligt er echt helemaal aan. Denk dat je een aparte collectie nodig hebt.
Is het enkel voor die snelle ervaring bij die ‘dame’ aan de rand van het bos? Toch wellicht, de jonge frisse dame, die je in een mooi appartement hebt gestopt en ook af en toe mee uit eten neemt?
Terug on-topic, bij het kopen van een dergelijk appartement doe je uiteraard een opzichtig horloge aan.
In het begin kan het lastig zijn, maar na verloop van tijd denk je er niet meer over na.
Ik weet niet waar je een huis gaat bezichtigen maar hier in de regio gaat het huis naar degene die de grootste zak met geld op tafel legt. Welk horloge je om je pols hebt is van ondergeschikt belang als je tegen elkaar aan het opbieden bent.
Ik zou die Rolex pas kopen als je een Tabbert gaat bezichtigen.
voor nog geen 4 tientjes.
Tip : koop er twee. Die andere leg je thuis op een strategische plek
en dan met plakletters “Mijn Hobby” erop!!
Zou je zeggen dat een makelaar in plaats van “show me your watch” eerder denkt “give me your dough”?
Haha. Daar zijn ze over het algemeen wel op uit. De gladjakkers.
Tuurlijk joh…
Ik zou bijten op je pols zodat je met tanden een horloge krijgt te zien. Als je een net colbert aan doet zou ik de secondewijzer en complicaties overslaan.
Gouden casio… Say hello to my little friend…
Ik wist niet dat jij een makelaar bent
Daarom draag ik bij bezichtiging altijd mn F91 en parkeer ik mn auto om de hoek…
Scheelt zo een halve ton !
Ik wil ook uitgenodigd worden.
maar welk horloge kun je het beste dragen tijdens een verjaardag?