Welk horloge is het best bij bezichtiging van een huis ;-)

:joy:

Ik moet dit vragen voor een vriend. Waar zijn deze te koop?

2 likes

Zo is het Han. Rolex aan de pols en een loopje door die tent maken. Daarna handje schudden en wegwezen. Geen geouwehoer; gaan met die banaan! :sunglasses::+1::wink:

1 like

Ik zag de verkopende makelaar eens een Patek dragen. In ieder geval helder waar de centen heen gaan

1 like

Dat is niet nodig hoor om te onderhandelen.

Hij heeft die Rolex of AP ook niet voor niks en is waarschijnlijk een gewiekste zakenman of extreem zuinige spaarder. Tenzij het een rapper is maar daar gaat alle logica aan voorbij. Dus zolang de kopers zich niet in rijen opstellen kan jouw advies wel eens heel onvoordelig uitpakken voor de verkopers. Beetje kortzichtig dus…

1 like

2 likes

Ik ben geen van beide en draag toch een Rolex. En ik ben ook geen rapper. Ik begrijp dat je zegt dat dat advies ook onvoordelig kan zijn. Maar ik probeerde kort en bondig een antwoord te formuleren op de TS zijn vraag. Als we hier over onderhandelingstechnieken moeten uitwijken gaan we natuurlijk off-topic.

3 likes

Ik vind het argument dat als iemand een duur horloge om heeft hij financieel dus niet hoeft te zakken niet zo sterk. Je bied op een object wat je het waard vind. Niet of je het wel of niet kan betalen.

3 likes

Tudor #borntodare

5 likes

Hoort deze vraag niet in ‘Het grote horlogegerelateerde domme vragen topic’ te staan?

4 likes

Het klonk op Whatsapp best prima muiter.

:musical_note: Wiiillt gij nen shtushke vlaaaiii :musical_note:

3 likes

Je hebt een PB :wink:

1 like

Een mooie tussenstand!

Ik heb uit een ver verleden ervaring in deze branche.
Niks dragen is beste.
Deed ik als makelaar ook niet.
Als je een dikke bak hebt , om de hoek parkeren indien dit kan.
Succes

‘Excellent onderhandelen (Harvard Negotiation Project)’ lezen en jij kunt ieder horloge dragen dat jij maar wil.

Afgezien daarvan kan een bescheiden horloge nooit kwaad voor een zakelijke en gereserveerde indruk.

1 like

Het gaat er dan ook niet om wat wij vinden, maar wat de makelaar en/of koper vindt.

? Draag je ze niet te strak?

2 likes

De duurste kan je vrouw die tenminste niet uit het raam gooien als je thuis komt😜

1 like

Ja goed. Dan kom je niet tot elkaar en vind je wel een andere woning.

Maar stel dat je wel tot elkaar zou komen als je die Rolex niet had gedragen. En dat je die woning heel graag wilt?