Maar ja, welk horloge draag ik daarbij? Een dikke klok om matties te worden met de koper, die misschien ook een dikke klok heeft. Ja, ik stereotypeer. Of een Swatch om maar vooral niet te graaierig over te komen. Of een nette bescheiden Hamilton intra-matic 38? Of een Grand Seiko 41mm op staal voor de kenner?
Het idee is dat ik niet over wil komen als iemand die * insert willekeurige reden die er niet toe doet *. Ik zal vanmiddag ābusiness casualā gekleed zijn.
Zo alles overdenkend stem ik zelf voor mijn Omega aqua terra 39mm met witte plaat, of de Hamilton. Uit de categorie ābescheiden doch mooiā.
Een dikke patserklok, bij voorkeur een iced out Rolex Daytona
Ik snap je punt wel, ben ook redelijk klaar met het soort topics dat tegenwoordig vaak aangemaakt wordt. Desalniettemin kunnen ze altijd op veel reacties rekenen, wat het forum wel levendig houdt.
In de huidige markt zal ik niet de tijd nemen voor mogelijke kopers van een huis, mocht je mijn mening willen .
Vanmorgen heb ik bij de juwelier een horloge voor mijn vrouw gekocht, ik droeg daarbij een Hamilton (zie: Wat dragen we vandaag deel XII). E.e.a. mag niet bekend worden, want ze is pas 5 maart jarig!!!.
Die juttezak hippies dragen geen horloges, want dan consumeer je ietsā¦ofzo. Ik heb zoān hekel aan die ongewassen knuppels. Niet fatsoenlijk je steentje bijdragen aan de maatschappij, maar wel zeuren.