Een goed
Ik zal een grappige alvast laten zien.
En loopt als een tierelier met het plastic nog achter op. En zwaaien dat hij kan.
QQ zal er ook wel tussen zitten.
Helaas, die is mis
Zo als te zien ozoo, swis armband en een paar onbekende een grols horloge en een met een vleermuis er op geen idee wat dat is.
Nee nog net niet, maar wacht nog even er zijn toch verbazende klokjes bij.
Doe nog maar eens een gok.
Patek?
Fossil. Of Diesel.
I wish.
Maar wel een paar die ik niet verwacht had zo als die shanghai tang met Mao.
In België had je toen populaire merken zoals Rodania, Festina en Iaxa. Iaxa, een Zwitsers merk, richtte zich vooral op de Belgische markt via juweliers maar bestaat niet meer. Rodiana en Festina worden nog verkocht maar weet niet of die nog hoge toppen scheren, het vet is volgens mij al van de soep. Vooral die wannabe exclusieve merken zie ik vooral, QQ, Oozoo, Fossil, Diesel (oh Lord why, zo groot als een talloor aan de pols en vanbinnen een piepkleine Miyota erin),… Ik let er echt op maar zie zelden een deftig merk, zelfs bij vrienden, collega’s, familie… Wel van die Apple Watch’en, maar dat is zielloos in m’n ogen. Heb ook een Huawei GT 1, fijn en veel data maar geen feeling met.
Zelf zou ik durven zeggen Casio maar dat is omdat ik het merk zelf genegen ben en er een tiental heb.
Klopt heb ik ook helemaal niets mee.
TS is al meer dan een jaar lid, zou toch al TL-2 moeten zijn…
Geen idee hoe dat werkt nog, ik zit hier nog niet zolang. Sorry.
Ik dacht dat je na 1 jaar lidmaatschap TL-2 wordt en dan krijg je verkoop rechten. Je bent al 1,5 jaar lid, langer dan ik.