Toch een GS SBGX…
Voor mijn gevoel (net) iets te klein maar eigenlijk ook weer niet. De afwerking is en blijft voor mij geweldig (diverse gehad)
Toch een GS SBGX…
Voor mijn gevoel (net) iets te klein maar eigenlijk ook weer niet. De afwerking is en blijft voor mij geweldig (diverse gehad)
Ja weet ik ook niet… wat doe ik fout? Hoe werkt dat?
Mijn horloge passie zit niet online, van naturen ben ik ook niet zo’n digibiter.
Je komt hier te weinig…
Als je eenmaal TL-2 of 3 bent raak je dat niet meer kwijt en kun je nog een uurtje of wat aanpassingen doen aan je post.
Deze! De Seiko oer-quartz Tuna.
Al sinds vrij vroeg in de hobby in de collectie en heeft nooit op het hakblok qua flipperen gelegen - 120+ andere horloges hebben dat niet overleefd.
Het heeft iets cools/tools.
De Omega No Time To Die heeft hetzelfde logo op de wijzerplaat. Waarom?
Prachtige horloges hier.
Wat zouden jullie aanraden als eerste ‚mooi‘ horloge?
Budget max 2000 euro (minder mag zeker)
Graag iets tijdloos , zakelijk
Max Bill 38mm
„Uhren… so zeitlos, wie das eben gehen würde, ohne die Zeit zu vergessen.“
Of wachten op de Angelier.
Draag wat ik heb maar inmiddels blijft de Speedmaster weer hangen en denk dat er ook weer een Doxa terug moet komen ![]()
Om een nieuw topic te starten voor jouw specifieke vraag, dit topic is voor horloges die al lang in de verzameling zitten.
Trump?!
Ik denk hierbij altijd aan de Rolex Explorer. 124270. Paar keer gehad al, voornamelijk als one watch. Telkens verkocht. Als ik nu zo nadenk denk ik: Wat ben je toch dom geweest. Elke keer als ik andere horloges vasthoud of handmatig opwind, komt niets in de buurt van Rolex. De toleranties van de oysterband, de gelakte wijzerplaat.
zou wederom mooi passen nu naast de OP en Doxa.
Een absolute topper