Welk horloge ligt ten grondslag aan dit model

Goedemorgen allen,

Vanaf het moment dat ik Ali-expres heb gebruikt om een aantal horlogebandjes te kopen, krijg ik pushberichten met advertenties op mijn telefoon.

Jammer genoeg ben ik gevoelig voor dit soort berichten en open ik ze regelmatig. Hierdoor heb ik al goedkope rommel voor in de keuken gekocht en daar zal het wel niet bij blijven.

Eén horloge blijft steeds terugkomen en trekt mijn aandacht. Al lezende op het forum dat er veelal namaak/immitatie vanuit China komt. Ben ik vooral benieuwd of iemand mij kan vertellen welk model/merk er hier wordt gekopieerd.

3 likes

Voor mijn gevoel zit er van alles in, zal zo eens kijken naar het juiste origineel. Anderzijds, wanneer jij het een leuk horloge vindt, waarom niet gewoon proberen? Al zou het horloge maar een jaar meegaan, heb je toch wat geprobeerd voor niet al teveel geld per maand.

2 likes

İn ieder geval niet de suggestie die ome Ali zelf doet op de foto :wink:

1 like

Ik heb net mijn ogen open, dus wellicht zie ik het verkeerd. Maar prx, Royal Oak, polerouter?

1 like

Het is je geluksdag, als je quartz niet erg vindt. kijk eens hier. Het horloge is niet van mij trouwens.

2 likes

Bedankt voor de tip. Ik zie inderdaad wel gelijkenissen. Met mijn 21 cm pols wordt het wellicht wel krap :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Deze doet mij denken aan de Omega DeVille Hour Vision

… wat ik een prachtig model vind en hoewel ik dat niet vind gelden voor de getoonde Carnival denk ik wel dat deze Omega een inspiratiebron is geweest.

1 like

Mooi zeg!

De kast en band hebben hier ook behoorlijk wat inspiratie opgedaan:

3 likes

Ik blijf dat maar een rare frikandellen Rolex vinden. Ik weet niet waarom, maar ik gruwel ervan.

2 likes

Die Chinees is wel mooier uitgevoerd dan die Rolex inderdaad :sweat_smile:

1 like

Ik zie dat de vertaler van het spul ook al in de sfeer komt van wat volgende week in het zuiden gaat losbarsten :partying_face:

1 like

Extra aantrekkelijke omschrijving

1 like

Lijkt op de Citizen NJ0150-81Z

Ziet er uit alsof ze een Royal Oak bracelet hebben vast gemaakt aan een Tissot Luxury Powermatic 80…

Horloge op de foto is van mij, en zoals duidelijk zichtbaar is het “geïnspireerd” hier op.

5 likes

Het lijkt erop dat we een winnaar hebben.

Tissot luxury powermatic 80

Bedankt voor ieders bijdrage. Dit vond ik leuk!

Hilarisch :rofl:

1 like

Doet mij denken aan een Zenith Espada!

3 likes

Kan ik dit ook afsluiten?

Eens