Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

Morgen een kort weekje naar Berlijn, heerlijk!, met een lijst vol tips van mede ‘klokkengekken’ van dit forum :+1: :relaxed: Ik doe mijn Tudor Black Bay Heritage om, omdat je daarmee alle kanten uit kan :relaxed:

Goed weekend gewenst! :+1:

8 likes

Veel plezier !!!

Ik ga een paar dagen in juni, dus ik hoor graag de top drie van jouw lijst voor die tijd. :+1:

2 likes

Dank je wel man! :relaxed: Komt goed; ik laat het je weten! :+1:

1 like

Vind het echt een hele dikke klok! Ga je nog een verslag schrijven over je tripje? Veel plezier iig!

1 like

Dank je wel! :+1: Ik ben niet heel goed in verslagen schrijven, maar ik ga het wél doen deze keer! :relaxed:

1 like

Aangezien wij gaan hiken, bushcraften, raften, motorrijden etc een oudje. Een krasje doet dan geen pijn. Overigens technisch 100% na een recente onderhoudsbeurt.

5 likes

Gaaf klokje! en veel plezier gewenst! :+1: :relaxed:

Duurt nog ff. Een weekje of zes.

1 like

'Wat in ‘t vat zit verzuurt niet!’ en je klokje is er in ieder geval klaar voor :relaxed:


Pootje is wat raar op de laatste foto door fisheye lens.

5 likes

Gezien de kleuren…Griekenland?

Yes, eilandhoppen op de Cycladen! Horloge past qua kleuren perfect bij de omgeving :wink:

2 likes

Rado is voor een beurtje, Peter Blake in de winder en de TAG1500 gaat mee; volgende week zondag eerst zes weken naar Portugal…
Daarna met de motor Vogezen tot noord Italie…
En dan nog een paar weken uitrusten, haha!!
Dit jaar een soort sabbatical; 26 jaar bij dezelfde werkgever en 3 maanden onbetaald verlof; héérlijk (lijkt me)!

4 likes

Kleine update.

PRW-3100 gekocht (want met kompas, hoogtemeter en barometer):

Cordura band besteld op Rakuten (de middelste)

Bestemming ongewijzigd

En voor een fotoreview gaat de door Archimede beschikbaar gestelde Outdoor Schwarzwald in de backpack:

12 likes

Ga je hiken? Overnachten doe jij vast niet in een bivakzak onder een tarp.

een tarp is voor mietjes

1 like

Jij gaat in een luxe resort en laat je rugzak met een taxiservice bezorgen?

haha, gelukkig zijn daar geen resorts (denk ik)

gewoon guesthouse, airbnb en een berghut tussen een gems en een eland

2 likes

Welke dagafstanden leg je af?

4 likes