Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

Pyreneeën vorige week:

Met deze:

11 likes

Deze en de M&M gaan mee op reis naar Boedapest! Alleen nog even een ruim uurtje wachten…

5 likes

M’n oude Citizen aquaworld, een echt vakantie horloge.
Als ik deze om heb dan zit ik in vakantie modus :sunglasses:

3 likes

Als onderdeel van mijn tests(automaat => Wat dragen wij vandaag? Deel IV en een waterhorloge => Casio duro) in de horloge wereld heb ik een Casio mdv-106(duro) mee naar Griekenland… bevalt erg goed! En ik vind m er top uit zien op Bond Nato.

2 likes

De Omega mag mee naar Portugal. Waarschijnlijk ook als enige horloge, maar heel misschien gaat de Helson Sharkdiver Brass ook mee voor wat natuurlijke patina :wink:

8 likes

Mooi vakantieland Sri Lanka, maak je een rondreis? vooral die Rots tempel is erg mooi, ik heb er een jaar gewerkt in het intercontinental Hotel in Colombo

1 like

Yes zelf georganiseerde rondreis. Tot nog toe een mooi land :+1:

:relaxed:

Prima formaat en een dijk van een band.

4 likes

Change of plan! Heb vandaag de Iwc ingeruild op een Rolex sub no date.
Besloten om de pam mee te nemen maar dan op rubber. Nog 2 weekjes, ik kan niet wachten:

7 likes

Nog even werken dan mag deze mee naar Istrie.

4 likes

Welke band is het?

Phenome nato

Strapcode oyster met ratcheting sluiting

1 like

De nieuwste lid in de familie gaat mee naar Zwitserland.

Verder gaat mijn garmin 235 mee tijdens het hiken en hardlopen.

3 likes

De MM :sunglasses:

15 likes

Een ruige klok in een ruig land

8 likes

Drie daagjes Oostenrijk, daarna door naar Italie…

4 likes

Dat ligt aan Rob van Monsterwatches… misschien, heel misschien dus wel mijn eerste Seiko ooit…
Zou het ???

1 like

Even een andere invalshoek.
Je komt terug van vakantie. Je haalt de horloges uit de daartoe bestemde bergruimte en een voor een ga je ze op tijd zetten. Als ze op tijd staan gaan ze de winder op. Da’s toch het toppunt van genot?

3 likes