Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

De MM :sunglasses:

15 likes

Een ruige klok in een ruig land

8 likes

Drie daagjes Oostenrijk, daarna door naar Italie…

4 likes

Dat ligt aan Rob van Monsterwatches… misschien, heel misschien dus wel mijn eerste Seiko ooit…
Zou het ???

1 like

Even een andere invalshoek.
Je komt terug van vakantie. Je haalt de horloges uit de daartoe bestemde bergruimte en een voor een ga je ze op tijd zetten. Als ze op tijd staan gaan ze de winder op. Da’s toch het toppunt van genot?

3 likes

Hier Slovenie, Kroatie en dan door Italie heen naar Corsica. Zwaaien naar de overkant dus. :slight_smile:

Ik neem maar eens een SKXje mee, of een Alpinist.

2 likes

Slovenia is fraai. Croatia is verziekt door alle voormalige Turkije gangers die er thans zitten. Walgelijk volk is dat. Costa Brava achtige toestanden krijg je er door.
Wij hadden enkele weken geleden een heel slecht gevoel en zijn na twee nachten vertrokken.
Soit, wij kwamen uit BiH, Serbia en Montenegro. Kwaliteit voor kwantiteit.

1 like

M’n partner is in Kroatie geboren, maar een etnische Servische / Montenegriaanse. Zij kent mensen die aan de Kroatische kust aan een afgelegen plekje gewoon een huis hebben. Er zou daar niets te doen moeten zijn voor Turkije gangers, en we kunnen er gratis een paar dagen doorbrengen. :slight_smile:

Maar dank je voor je waarschuwing, da’s precies wat ik probeer te vermijden.

De vakantie zit er bijna weer op.
Mijn keuze voor wat betreft ik tijdens mijn vakantie draag hangt af van wat ik thuis heb liggen.
Ergens tussen maandag en woensdag aanstaande mag ik weer aan het werk.
Voor mij is dan ook meer de vraag van welk horloge ik meeneem naar mijn werk. En dat is in dit geval mijn laatste aanwinst, de Breitling.
Oftewel, hij mag nog om de pols op weg naar mijn werk, en komt dan in een hoekje te liggen voor een week of 12-14.

2 likes

Uiteindelijk is het binnenland van Serbia en Montenegro zoveel fraaier.
Het is echter maar net wat je zoekt, uiteraard. En je moet het weten te vinden. Gelukkig zijn de meeste Croatie gangers daar niet toe in staat. :wink:

1 like

Altijd een g shock

Florida 38 graden, niks voor leer

2 likes

Deze gaat waarschijnlijk om in september naar New York (week vakantie eergisteren cadeau gekregen van mijn vrouw voor mijn verjaardag :grinning:):

Deze gaat waarschijnlijk om in oktober naar Griekenland:
.

In beide gevallen wordt het thuisblijvende horloge op een veilige plek in bewaring gegeven, net als de overige kostbaarheden.

11 likes

Deuze !

Waarheen ? Dat weten we nog niet. Daar waar het lekker weer is.

Lekker hoor :blush:

Mijn vakantie is helaas alweer voorbij.
Heel toevallig ook gestart met een lang weekend in Split en daarna door naar Sardinië.

De SKX heeft het goed gedaan, zowel snorkelen als het zwembad vond ie heerlijk :wink:. Wel meteen even een nieuwe nato besteld. Zonnebrand crème is geen goede combi :grin:

Veel plezier op Corsica :blush:

2 likes

Wijs

Min of meer speciaal voor de vakantie gekocht. Rubber pro 3 is onderweg.
Waterdicht. En de GMT is natuurlijk reuze handig in Frankrijk.

10 likes

Omdat ik hem niet thuis wilde laten liggen. Hier op een dikke natoband. Draagt comfortabel en mag nat worden.

Groeten,

Coos

4 likes

@Coosc

En waar ga je er mee heen?

3 likes

Deze 2

1 like