Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

Ik ben in Israël en in de roll zitten

Veel duikers :sweat_smile:
Citizen “Green Lantern”, SKX009, modded Orient Ray en een Sumo op Strapcode Endmill (een bazencombinatie).
Om de pols weer de goeie oude Submersible Maritime Precision Chronometer van Ginault!

2 likes

In november wordt deze opgeladen in de Thaise zon

2 likes

Heerlijk zo’n ultra all inclusive Dominicaanse Republiek tussen door-tje of ff bij te tanken na zo’n vermoeiend zomer rondreis USA. …btw 9 uur smorgens :fearful:

3 likes

Mijn R-Sub of course! Mijn trouwe metgezel tijdens backpacken in Vietnam. Een heerlijk horloge wat je non-stop kan dragen en alles aan kan. Een horloge wat langzaam lijkt te lopen tijdens nachtelijke treinreizen tussen locals (en verschillende vormen van ongedierte) en versneld aan een prachtig bergmeer in Dalat…

11 likes

Gewoon een keer service beurtje?

1 like

Nou ik bedoelde het in dit geval ‘poëtisch’ :smiley: haha :slight_smile:

Het lange reizen is soms zo enorm vermoeiend en lijkt soms zo traag te gaan (wanneer je bijvoorbeeld 13 uur in een trein doorbrengt) terwijl andere momenten voorbij lijken te vliegen :airplane:

Yup I know en dat was ook :ok_hand: maar dat verkloot ik dan weer door een opmerking… excuus. Had een smiley bijgemogen :wink:

1 like

Nee joh! :slight_smile:

Maar smiley helpt soms wel ja :smiley:

Gave trip! Zijn er in Vietnam geen gebieden waar je je met een dergelijke klok onveilig kan voelen? Je draagt namelijk een jaarsalaris van een Vietnamees voetbalelftal met je mee :wink:

1 like

Vietnam is veiliger dan Amsterdam, geen zorgen.

3 likes

over 5 weken mag de Marathon mee naar Miami en op Caribbean cruise

2 likes

3 dagen Bergen aan Zee. :wink:

6 likes

Top trip ja! Lekker weer, heerlijk eten en veel te zien!

Ik heb me daar geen moment onveilig gevoeld. Om eerlijk te zijn vraag ik me af of iemand dat herkend (maar dat heb ik in Nederland ook). Verder ben ik echt enorm van het dragen van horloges. Ik loop liever het risico dat ik een keer berooft wordt dan dat ik mijn horloges ongedragen in een kluis bewaar!

2 likes

Helemaal eens!

(zeker zolang je geen taxi neemt at the airport :smiley: haha)

1 like

Haha, ja dat is altijd leuk. Ga ik straks in Belgrado maar weer eens doen. :joy:

Ik was vorig jaar in Sofia (Bulgarije) en toen nam ik een taxi (zoals gewoonlijk in eentje gesprongen op een paar minuten lopen van het vliegveld), en toen vroeg ik wat het ritje ging kosten. ‘Fifty’, hoorde ik de mevrouw vanuit de oude Zastava roepen. Ik had van de Airbnb host begrepen dat 20 lev ongeveer gangbaar was vanaf het vliegveld naar zijn accomodatie. Dus ik zeg ‘no, twenty’. Dus zij weer: ‘fifty’. En ik: ‘twenty’. Ze keek een beetje vreemd en ging onder protest akkoord. Verder sprak ze geen Engels dus het was onderweg wat lastig communiceren. Maar al vrij snel had ik in de gaten dat ze het echt niet begreep wat ik bedoelde met mijn ‘twenty’. Eenmaal aangekomen bij de Airbnb locatie werd het al gauw duidelijk, toen ze uitlegde aan de Airbnb host wat haar dwars zat. Ze bleek ‘fifteen’ te hebben gezegd, waarop ze het nogal ongebruikelijk vond dat ik dan daar nog weer boven ging bieden :joy:

Ik was zó gewend dat mensen je proberen te tillen, dat ik daar nooit bij had stilgestaan; dat het goedkoper was dan mijn indicatie. :upside_down:

13 likes

Een mooi verhaal zo tegen de feestdagen! :slight_smile:

1 like

Klopt precies, been there done that :wink:
Mooie stad!

haha, mooi verhaal!

mooi land ook Bulgarije! al was ik wel een beetje verbaasd toen ik een uurtje baantjes ging trekken in het zwembad er overal borden hingen met verboden voor wapens haha

“Ik was zó gewend dat mensen je proberen te tillen, dat ik daar nooit bij had stilgestaan; dat het goedkoper was dan mijn indicatie. :upside_down:

Ja dat herken ik! In India stuurde ik iedereen weg die op mij afkwam (ongeveer iedereen had wel iets wat ik zou moeten willen :slight_smile: ). Zo stopte we ergens in een dorpje in the-middle-of-nowhere en kwam er een man op mij af. Die ik natuurlijk direct wegstuurde! Toen bleek dat hij aan zijn dochtertje blanke mensen wilde laten zien omdat ze dat nog nooit gezien hadden. Dan baal je wel even enorm van jezelf :frowning:

1 like

Kan niet zo goed kiezen wel ik mee moet nemen, er is een plekje vrij in de reis etui

4 likes

Een Steinhart… altijd goed! :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:

1 like